Friday, February 8, 2008

[hilang...]

K750i - sony ericsson!!!
nset aku yang hilang baru2 nii....hilang coz aku tertinggal kt dlm tandas kat opis aku lak tuuu tp aku x rasa mmbr opis yg amk sb ada pekerja2 kontrak dan org luar yg guna tandas tu....
x kesah la sapa2 pn yang amk...hilang tetap hilang!!
:( nk wat camna kan kalu dh nk hilang, kt mna2 pn leh hilang...
ada satu citer aku nk kongsi ngan korang pasal nset niii...sedey toi:((
2 thn lepas aku terjumpa nset kat R&R sg. perak masa otw nk gi kl...aku amk ja laa trus off n buang sim kad...huhu. Yang aku pkr time tu ialah kalu aku x amk dh tntu org len yg amk:D
sempat aku pakai nset jumpa tu dkt2 1 thn gak pastu aku trade-in dan beli K750i tuuu...
kini nset aku tu lak hilang dan aku sedar...camna perasaan tuan pnya nset yg aku jumpa tuu! Aku x sayang sngt kat nset tu lgpn x la canggih sngt pn ;))tp....isi dlm nset dn sim kad aku tuu:((mcm2 adaaaa, abis lenyap tnpa ada backup...suma no nset yg penting2, kawan2 dn nota2 belajar aku save dlm memori kad tuuu lenyap dan ada satu benda yg aku sayang tergantung kat nset aku :- limited edition lak tuu...itu lah balasanNya buat aku, satu pengajaran dan ingatan buat korang laaa...
Moral citer aku :- kalu jumpa nset org....pulangkanlah kt tuan dia smula...:(

ego ku hilang..PHG 1994!!
baru beli x sampai sebulan...kena kebas kat pasar malam Sg. 2..Tmn Desa Murni, trus x jumpa smpai laaa.....aku parking kt tmpt org lain parking moto jgk....betoi2 depan org jual durian, mmg terang2an dan ramai org kat situ...
huhu...sakit hati toiii...hebat toi si panjang tangan yg cukup profesional sb aku pasang kunci pendua tp depa leh kebas jugakkk....kot2 depa guna van atau lori ngan trus angkut jaa!!
moral citer ni :- jgn kunci moto laa...kunci pn hilang jugak..huhu



hilang???...di mana la budak niiii....apa la nasib dia...seorang kanak-kanak yg x berdosa!!


malang sungguh kerana kita jadi takut di tanahair sendiriii...

No comments: