Monday, April 19, 2010

mengapa suma berlaku?? mmg salah aku?? 100% aku salah dan mengaku segala2nya.. Sb?? kenapa jd suma tu?? aku cuba merungkai sebab penyebab setiap kenapa dan bagaimana suma trjadi... jawapannya masih salah aku.. :( menyesal?? ada 2 jawapan --> ya dan tidak!!!

..dua2 jawapan tu buat aku benar2 teruji...apa2pn suma tu telah berubah dan mengubah kisah tentang kehidupan. Aku xmo ingat x bermkna aku mahu lupakan segala2nya... aku nk ingat x bermakna aku juga x boleh nk lupakan apa yg telah aku buat.. serba salah dan x kena dgn apa jugak keputusan yg dibuat...mmg x patut!! Harap tiada benci walaupn sebenarnya ada... Harap maafkan kerana sebenarnya ia mmg sukar.. kerana tiada apa lg yg mampu aku pinta dan mohon..!! hanya lah MAAFKAN AKU!!

segalanya telah berubah.. bakal berubah.. akan berubah samada lama lagi atau sudah cuma aku masih x perasan... EGO?? ntah laa.. yg pastinya aku dlm situasi yg mencecah kerumitan mengharungi liku2 kehidupan tentang perasaan..

biarlahh.. aku pendam segala2nya kerana aku mahu 'dia' tahu dan faham aku masih dan tetap menyayangi hingga hujung nyawa aku. X berubah walaupun keadaan telah buat 'dunia' aku berubah.... mana mungkin boleh diundurkan masa?? ~~ 'tinggal kenangan'... biar lah aku simpan selama2nya..



2 comments:

!eNa PnG said...

biar lah...menda dah berlalu...:(

Encik MamaT said...

nate apo...