Sunday, August 29, 2010

.....masih ada lg sisa2 perasaan yg tertinggal membuatkan rasa rimas dan tidak senang. Telah ku cuba lenyapkan sikit demi sedikit agar luput terus dari ingatan ini. Namun ianya x semudah yg ku sangka.. kerana selagi hayat, peristiwa itu telah melekat rapat semacam kekal ia disitu.. bukan mudah rupanya...

ramadhan kembali lagi...x lama raya akan tiba pula. Sekian dan berkurun lama peristiwa itu sentiasa berulang-ulang...mengikut kitaran dan giliran melengkapkan jumlah hari dan bulan. Tahun demi tahun...usia makin hari makin bertambah, sejauh mana telah aku harunginya?

segala-galanya telah berubah... semuanya terbabit... aku bw kisah itu ke dalam dunia kita. Mahu saja aku ubah dan cipta kisah sendiri..mengikut kemahuan aku tp apakan daya... maaf pn tiada guna cuma mengharap diterima semula.. kesal sudah tp bagai terlambat saja... dah x terdaya!! sungguh...

hanya berserah dan menyesal x terhingga... ntah mcmna nk ku pohon? Benar mmg sukar..payah dan x semudah ucapan kata2 itu dan ini.. hnya yg menanggung dan mengalami tahu keadaan itu. Mmg benar dan x aku nafikan juga.. aku sedang berusaha merubah segala2nya supaya tiada benci lagi antara kita.

...dan semoga ramadhan dan aidil fitri kali ini bakal disambut meriah. Tiada lagi luka biarlah parut itu kerana aku akui ia x mungkin hilang begitu saja.. Aku x mampu halangi jika masih ada yg mengungkit kisah itu.. harapan cuma satu agar pulih sediakala.

1 comment:

mem fiza said...

cam sedey aje..ngape ni