Saturday, March 21, 2009

...apa yang kita rasa bila terjadi perpisahan adalah kerana ada pertemuan... bila ada kegembiraan tentu ada juga kekecewaan... kerana kehidupan ada balasan di setiap perbuatan!! campor tolak kali bahagi mulia dibalas pahala... dosa akan sengsara!! ADIL!!!??? mmg adil saksama so xyah pertikai apa2 yg jd dn bakal jd... semigu sudah penin ngan hal x cukup tido... huhu termasuk la ngan 'kawan' aku yg kena paksa buat keja smpai kul 3 pg... dh la kena 'perah' otak dn 'perah' tuttt bila keja yg belum selesai kena jugak bagi selesai... huhu Sori kena paksa!! kaka Anyway TQ very much n xda kata2 len nk kata dah... Ingat dh settle tp rupa2nya suma tu satu permulaan utk perkara yg lebih hebat yg bakal tiba x lama lagi... aku x sangkut apa2 sngt dlm keja2 yg 'team depa' yg dh bertungkus lumus kumpul... proses dn buat utk menjayakan projek tu.. 'Part' aku sikit sangat pn... kalu nk terangkan pn aku gagap cmna projek tuu... tp kebetulan antara 3 subjek (INFO, BSA & Business Math...) dlm semester ni ada subjek yg berkaitan projek yg sedang kawan2 aku usahakan tuuu.... GIS!!! <--- dlm subjek INFO!!! dn sedang aku bergelut dgn keja2 dan aku jugak sedang menghadapi exam mid-term niii.... tntu otak pn x berapa betul tulis apa2 patut kt sini... cakap kot terlepas kata kaaa.... aku minta maaf laaa...!!! Smpai ada keja2 yg xdn aku selesaikan dlm migu lepas malah aku lari 3 ari ke dlm pulau bila ada funtion kt Hotel Paradise... mmg la bukan p berehat tp relaks sikit dari dok kat opis tuu... smpat jugak study apa patut... walaupn hnya exam paper mid-term tp semester ni aku cuba xmo ponteng kelas tp ada jugk atas sb2 yg aku xleh elak...terpaksa laaa :( Pasni ada lagik projek utk kawan2 bakal menanti.... insyallah dn kalu ada rezeki selagi belum hilang 'pemerintah' dn masih memerintah tanah jajahannya selama belum muncul kuasa pemerintah baru dan bertukar tangan... malah selagi aku masih selamat dn selesa sebelum aku pn akan kena pecat bila muncul kuasa pemerintahan baru!!! MUNGKINkah??? aku x pasti tp dh ready.... relaks arrr sb aku dh sedia utk cari keja2 lama semula yg setimpal ngan jawatan aku...dn mungkin korang xkn jumpa aku lagikkk hehe :D

No comments: