Wednesday, June 25, 2008

[lalat....]


migu ni aku asyik dngr dan bercerita pasal lalat jaaa....adehhh...! mmg penat ngan projek KMK coz ari ahad 29 hb. ni team KMK jabatan aku kena wat presentation kat hotel eQuatorial, aku salah sorang yang brsubahat dlm team KMK tu..x pernah wat dan ni pengalaman pertama aku..


sbnrnya bukan citer lalat yg nk diciterkan, tp E.M...effectice microorganism!!!!


ermmm...kalu korang nk tau E.M ni dah lama org jepun guna....kita kat malaysia ni ja bru dok dikembangkan terutama kat penang....bila disyaratkan setiap penternak nak dptkan bantuan atau insentif hendaklah guna E.M di ladang depa...baru la kecoh E.M nii orang carik....!!!!




aku bukan kesah sngt coz keja tetap kna wat, nama pn KEJA!!! bukan makan gaji buta....yang aku kesah sngat la niii....MAKAN!!!!

makan tetap kena makan....bila dok bz ngan KMK tu poyot aku asyik lapar jaaa...asyik tingat mcm2 menu jaaaa......


ckteow kg. pelet


gulai sembilang juru.....

dan yang ni yang paling aku suka....:)).....apapn yang kita makan kalu lalat banyak mau hilang selera gak kan...tetiba lalat landing dlm teh tarik.....selak mee ada sekor......x sempat suap lalat hijau hinggap dlu...:((

adehhh....berbalik pada citer aku tadi tuu....gunalah teknologi E.M dlm kehidupan kita.....kakakaka.....

kurang pencemaran, hidup sihat...ceria sentiasa!!!!!

moral citer aku :- kalu nk E.M, cari la aku:))

No comments: