Monday, June 30, 2008

[PENANG] di serbu peminat....


-letih jejalan......-

-bukit bendera-
- kilang pala jeruk di Berapit-
-mamam doyan di Junjong-

-feri......wajib nek kalu mai Penang-

-nasi kandaQ LineClear...-

-mell ngan 'bulan' nyaa....kakaka..-
....PENANG!!! kena serbu ngan peminat dari JB n KL....sehari ngan mereka yang aku baru kenai ja tp dah rasa macam bertahun akrab...mmg beh.
Aku harap depa suma enjoy sepanjang 2 ari di Penang, melilau jelajah pulau....hehe..
Mmg letih dan penat coz aku bz giler time depa mai...tp hilang suma tu bila tngk depa happy n enjoy....dan kesempatan itu juga aku ambil tuk tenangkan fikiran n bawa 'awek2' aku berjalan..
Buat intan-shem- intan pen-maya-tinie-uddi-zana-km-muz-dewa-wisha apapn aku harap apa2 yang terkurang masa hgpa suma kat Penang niii...aku harap hgpa bayar balik kot2 aku smpai kat tmpt korang...insyallah:D
apapn sumanya dah selamat pulang ke destinasi masing2....kenangan akan terus kekal mnjadi sejarah dlm kehidupan...dalam cari kawan, kita jumpa sahabat...!!!huhu

3 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

makacehhhhhhhhhh

mai la kl lak bwk awek² tu sume ;)

nnt kami bwk jejln kl lak :>

sini ade aquaria .. ade mall mahal :|

ade muzium negara :| zoo negara :|

[mohamadtahir] [mz] said...

kiki...ok:D
insyllh bila ada rezeki nti hcj smpai sana...

lama x turun kl...:(
rindu dh suasana sana:)

[mohamadtahir] [mz] said...
This comment has been removed by the author.