Wednesday, July 9, 2008

[KMK]...kumpulan meningkat mutu kerja!!

[konvensyen ICC wilayah utara] [anugerah EMAS]
[ konvensyen KMK SUK]
[juri-juri yang banyak soalannn...huhu]


KMK la plak...:))sbnrnya aku x brapa tahu sngt..ada la skit2 sejak terjebak ngan keja gomen niii...tu pn bila kena paksa rela tngk dan hadiri konvensyen KMK pada setiap kali Hari Q jabatan...bosan!!! itu la kebanyakan staff akan kata...
termasuk la ngan aku sndri...mesti cari jalan nk blah kuar dari dewan jaa..:))
...tetiba tahun niii....2-3 bulan niii....aku terjebak ngan KMK (VISA- nama kumpulan )!!! sungguh aku x sangka dan x terlintas pn!!

[aku...yang subahat sama...kikiki]

baru2 ni 29hb JUN 2008, kumpulan KMK yang aku subahat tu memenangi anugerah EMAS!!! 1st time masuk pertandingan..tnpa pengalaman..bukan calang2 pertandingan tuuu...konvensyen ICC wilayah utara, anjuran MPC!! beberapa kerat jaa jabatan kerajaan yang masuk dan kebanyakannya swsta...!! seronok plak bila rasai sendri dunia KMK niii...kikiki
..dan semalam 8 JULAI 2008, kumpulan KMK yang aku subahat tu masuk plak pertandingan anjuran SUK!! utk dipilih sebagai wakil negeri P.Pinang ke peringkat kebangsaan nti di Sarawak. VISA plak kumpulan pertama membuka tirai pertandingan...mmg debar sikit...tmbah2 ada plak masalah teknikal masa nk mula tuuu tp org x brapa pasan ...hihi..
apapn mmg VISA bg saingan la kat kumpulan2 lain yang sudah ada pengalaman dan dah biasa ngan KMK niii...

kerana kami punyai pengarah merangkap fasilitator yang banyak pengalaman dlm selok-belok KMK niii...bnyak jugak jabatan lain yg rujuk dan dpatkan khidmat beliau...
Naib Johan!!! itu lah anugerah yang kami dapat semalam..sekali lagi mmg x duga laaa...kumpulan baru tp dah dpt 2 anugerah!!
[naib johan.....:D]


yang pasti..!!selepas nii....ada lagi laaa pertandingan2 yg sah2 kena masuk...comfirm!!!!


[waktu tngh 'semak'....boring tggu keputusan]




[..sempat lagik on9.......]


[rakam bukti....]

[....langkah makin jauh!!]

moral citer aku :- jangan cepat melatah pada perkara2...kat orang...pada benda atau apa2 saja yang kita x suka sb nti jadik sayang plak...!!!semuanya sebahagian dalam kehidupan kita...

8 comments:

fuziana said...

hehehe aku takto nk kata pa yg penting u dh tlibat sama :-ss


anyway....moral tu i like it :)

[mohamadtahir] [mz] said...

yana---> kiki...subahat dan terlibat...:))

Carimakansedap @ CMS said...

aku pun sama :)):)):)) hehehehehe

[mohamadtahir] [mz] said...

cms---> kena la tanggung akibatnyaaa!!!!:))

zamri said...

Tahniah..tahniah..tahniah noo.

Aku pun terlibat dengan konpirasi ni jugak..nak lawan prkt Jbtn pada 23 Julai ni..nama Kumpulan Prorated..apa makna pun tak tau lah..Oh Ya..tajuk projek..Inventori Pusat Data.

[mohamadtahir] [mz] said...

zamri---> makasih!!!

hg masuk x anjuran MPC nya..aku tngk ada geng TNB masuk baru2 ni kt konvensyen ICC wilayah utara ari tu....lawan kat KL bulan 8 ni peringkat kebangsaan...

kalu ada kita jumpa di gelanggang nti...kakaka


(macam terrerr...;)) kikiki )

zamri said...

Tak da..itu geng dah pro. Kami baru nak jadi semi-pro. Kalu menang prkt Jbtn, baru pi prkt negeri. Lepas prkt negeri, masuk lawan prkt keseluruhan Syarikat. Pastu baru gi lawan kat NPC.

Perjalanan masih jauh nun di balik sana..tang mana pun tak tau.

admin said...

Tahniah,

Aku dah rasa apa yang korang rasa...cuma sempat no 2 ja...hee..

Penat beb buat KMK