Monday, July 28, 2008

[antara balik pulau dengan grik..durian habis kena belasah...]








Balik Pulau...? destinasi yg menarik utk dikunjungi terutama pada musim durian... Kaki makan 'duyan' mmg ngidam spesis dari sana...lebih lazat!! Ntah la nk kata sb aku bedal jaa..asal 'duyan' walaupn aku kurang gemar sangat...tp sejak2menjak ni aku mula jamah 'duyan' smula...;)) xto apa angin plak aku nii...bagai reunion famili kecil-kecilan...kami(aku&famili, mie&famili, usop&famili dan yana) mula atur program nk relak2 menghabiskan cuti hujung migu.. Sepatutnya misi asal kami join mmbr2 VF yang lain ke Grik tp aku plak wat spoil...so x dpt ke Grik, Balik Pulau pn jadi laaa...tp mmg kalu dh rezeki xkn kemana2 sebab antara Grik dan Balik Pulau...kami bertemu di Padang Kota Lama. Dpt jugak makan 'duyan' Grik..tq!!! --->ielakiut yg sponsor langsat wit rambutan jugak... :X



Sbnrnya bukan pasal durian yg nk aku citerkan tp persahabatan... Mmg dunia ini kecik..dan terasa semakin kecik bila teknologi dh jd sebahagian dlm hidup kita..kita dpt berhubung tnpa sempadan..internet..mms..sms..3g.. dan apa sj mendekatkan kita semua...terpulang pada kita untuk wat elok ataupn 'busuk' apa yang telah kita jalinkan dan mulakan..baik dlm ber'sahabat'...cinta atau kerja.!! Buat apa la sanggup kuar ngan beruk kalu dah mmg betul kita dapat semua keistimewaan dan percaya lah pada pakej yang diberikan...ini x..pakai serbu jaaaa...kakaka!! Bila ada hati yang terasa kehilangan atau ada sesuatu yang hilang...sbnarnya kita belum cari kejujuran dan niat...hanya masih terawang2 sb belum jumpa atau belum bersedia menanggung beban...








moral citer aku :- kalu rezeki xkan kemna2..begitu juga dgn jodoh dan pertemuan.. perpisahan terjadi kerana ada pertemuan

..

No comments: