Friday, June 6, 2008

[ekspo] mai lagi.....


[minyak lintah...]
[pertandingan panjang lintah...] [sembelih belut...]
[belut goreng berempah]
[ramai kerumun gerai lintah...]


adehhh....migu ni aku bz sngt ngan ekspo kt sbrg jaya tuu...Ekspo Usahawan Bumiputera!! 30hb 5 - 8hb 6 2008....
saja mem-bz-kan diri snbrnyaa :)) kat opis kalut ngan KMK...abis keja sambung plak kat tapak ekspo smpai klu 12 mlm...nk mentenet pn sempat x sempat jaaa..:(huhu...ari ni aku cuba lepaskn gian gak menaip coz dh ada yg dok perli x update blog:)) la ni rmai dh dok pekemas blog memasing...kiki;))




aku plak dok kemaskini kat ekspo nuuu...:( sora aku berkumandang di sana...ngan cms dan kuzaimi... dok merapu merepek kt sana...jd DJ la plakkk:)) dh 2-3 tahun dok wat hingaQ ngan lagu2 dan peraduan yg kami wat kat sana cuma dok tggu kna punggai ja ngan org...kakaka...



apa2pn mcm2 kerenah manusia aku jumpa kt sana..



3 ari lepas ada kes mak&bapa hilang..meraung dak kecik tuu cari mak&bapa dia..sek bek aku ada:)) ntah camna bila aku dukung ja dia trus diam, heran aku! kat org len dia xmo...anyway masa aku antar dak tu kat mak dia..suma yg dok dlm bilik urusetia mengalir airmata coz terharu tngk kes 'jejak kasih' tuu...
mmg letih coz abis keja kat opis smbung plak kt ekspo tp suma tu hilang bila aku suka apa yg aku buat...x kesah yg penting happy dan harap2 sapa2 yg dengar merapu kerepek aku kat tapak ekspo tuu terhibur hendaknyaaa:D
moral citer aku:- jgn la memilih keja coz rmai yg x keja lagi nuuu...
juga hati2 dan jgn hilang walau kemana kita pergi coz pencarian itu satu penyiksaan.....

8 comments:

zamri said...

Ekspo kali ni, hangpa tak promote bela lintah sama ka?

Anonymous said...

Wei gambor lama la....

Nanti masuk gambo lintah tu sekali

[mohamadtahir] [mz] said...

zamri----> sory, ada gak promosi lintah tuuu. Ni aku bru boh pict:))lewat skit...bz lor:))

ramai yg berminat smpai x menang mulut jawab:D

cms---> baru boh pict daaa:))

Encik MamaT said...

nak tempah minyak lintah boleh ke bang.... hahaha

[mohamadtahir] [mz] said...

cik mamat----> hg nk bapa lori:))

zamri said...

Permisi bang, saya dah cut paste beberapa gambar anda di sini untk update blog //zamri-usahatani.blogspot.com

Mohon dibenarkan, kini dan selamanya.

Tq.

ps: Nanti jumpa, Pak Cik belanja U makan Char kor tew.

[mohamadtahir] [mz] said...

zamri----> :D amk jaaaaa:))jnji ckteow mangkok besaq....

zamri said...

Alo kawan, cite le apa-apa..sunyi ja. Kelas Cosmo, camna?

Aku dok belajaq Java la ni..enjoy. Cikgu ajag, cek mudah faham..tapi nota in English. Kalu hang ada nota lama malay punya, kasi la mai. Kalu ada softcopy lagi cantekkkk.