Monday, February 9, 2009



...migu lepas aku ada dinner kat KL, migu ni aku ada lg satu agenda famili kt KL lg.... ermm bulan ni asyik jalan jauh kuar dari Penang. Kalu migu lepas aku leh sonok ngn mmbr2 then migu ni aku ngn famili plak... Puas jejalan tp ngan aktiviti famili laa... anak abang aku akad nikah ari Sabtu 7hb baru2 ni... smbil2 tu aku ambik kesempatan la coz cuti sempena 'Thaipusam'!! Bak kata sorang teman aku... LEGA!!!... mmg lega aihh bila suma dh selesai... bila hilang suma rasa rimas... lega bila yg serabut serabai mula terurai... mmg sah LEGA!! hahaha...:)) lega ni sama mcm puas... sesuatu yg selesai walaupn sekejap atau sementara sb ada benda sesuatu perkara tu kdg2 akan datang berulang cari kita semula tp x kisah la sb kalu dh jumpa semula pn kita dh bersiap sedia... ;)) Anak sedara aku pn lega bila hanya sekali lafaz akad nikah, berakhir la jugak zaman bujangnya... syukur !! Aku plak belom patut rasa lega utk aku senang duduk sb aku rasa masih ada yg belom selesai dlm masalah yg aku tanggung!! Semakin hari semakin bnyk beban yg x dipinta... nk hidup kena la hadapi suma tuuu so jgn merungut... huhu. Aku citer ni bukan merungut ka apa kaa... cuma peringat diri sendiri yg kdg2 x ingat apa yg dh aku lalui tp masih dok mcm tu jugakkkk... huhu. Ntah bila aku nk brubah xto laa... harap2 bukan esok, sekejap lagi atau sekarang tp dh lama dulu sepatutnyaa... xmo pikir laa, lg pikir lg semak dn x lega la pikiran niii... huhu ....apa2pn aku lega dlm rimas sekejap sepanjang 4 ari niii... ......posts@cameron:::: :)

2 comments:

Bantal Merah said...

cantik pengantin perempuan ni.. senyuman dia manis.. cantik.. sweet..

[mohamadtahir] [mz] said...

setiap wanita punya kecantikan masing2.. yg paling cantik ialah budi pekerti dn kesopanan. kecantikan lain hanya indah dimata...