Wednesday, February 25, 2009

"xda keja carik keja... xda pasal carik pasal...!!" ilmu yg suma org ada dan kdg2 kita guna x kena tempat... Bukan salah kalu betoi2 wat keja atau dpt pasal yg berpasal sikit tntu ok laa... Yg jd masalahnya kalu p carik keja2 yg menyusahkan atau dapat pasai yg mengharu-biru keadaan yg aman. X pasai2 dapat pasai jaaa...:)) bukan apa bila kdg2 aku terjebak dgn kisah "xda keja carik keja... xda pasal carik pasal...!!" niiii... Dok elok2 aman dn tenang tp gatai 'pungkok' carik pasai yg dh tntu akan jd masalah... suma org x terlepas dari buat salah, silap atau dosa. huhu termasuk la ngan aku jugak sj2 cari pasai padahal aku sedar salah... mmg silap dn terang2 "xda keja carik keja... xda pasal carik pasal...!!" tp apa daya aku hanya insan yg lemah...<---meluatnyaaa..:))hehe... apapn bukan kes "xda keja carik keja... xda pasal carik pasal...!!" yg aku nk citer.....sb kisah tu mmg xleh selesai dn kalu pikir mmg berserabut pala hotak...:(sapa2 pn xmo benda serabut semak lemas perut...!! Sb yg aku nk citer kali ni pasai TUNGGU!!!! tunggu merujuk dlm kamus bermaksud bla bla bla... adehh mcm dewan bahasa plakk:)) Bagi aku tggu, menanti atau penantian amat menyiksakan... tmbh2 perkara yg ditggu tu mmg urgent atau teramat istimewa sngt2..!! Tggu perkara yg x nmpk dn selagi belom tiba depan mata mmg menguji tahap sabar sb kita tahu benda tu ada.. wujud... tmbh2 perkara yg terpaksa kena tggu berbulan2... kdg2 seminit pn dh gelabah 'bewak'.... masa tu baru la nk pasan yg masa mmg brharga.. masa itu emas!! so jgn buang masa..... selagi ada masa terluang bila masa sngt terhad misalnya mcm masa lunch yg tetap dn tepat hanya sejam tntu rush leh tensen...tp kalu x kisah dn suka buat walaupn tau time very limited jaa tp selagi xda masalah, buat ja laaa!!! len la kalu keja sndrik leh lunch ikut suka suki jaa... Balik bab atau kes tggu tu....apa yg aku tggu??? huhu... mcm2 aku tggu kali nii... tahun niii... aku tggu pesta penang kembali lagik??? atau aku tggu bulan jatuh ke riba??? :)) harapan aku tggu hingga hilang debar.. resah atau risau sepanjang tempoh aku menunggu setelah aku cari 'dia' smpai jumpa supaya persiapan dn persediaan aku siap dn bersedia menanti walau penoh debar... susupen toiii!!! :)) korang leh teka laa apa2 ja sb teka x semestinya betoi...tp tuduh kdg2 leh jd benar belakaa.... so tunggu ja laaa;))

No comments: