Thursday, February 26, 2009

....bila makan x lalu.... tido x lena.... mandi pn x basah! tntu ada sesuatu yg amat bermakna dn pastinya berkaitan ngan perasaan atau mungkin perasan!!! selalu org kata tentang cinta yg asyik ja bila disebut istilah makan x lalu, tido x lena dn mandi x basah niii.... walaupn istilah tu ayat2 perli yg x semestinya utk org bercinta jaaa... kata2 tu jugak utk sapa2 ja yg gelisah ngan hati dn perasaan utk menanti sesuatu yg bakal tiba... menunggu jawapan keputusan yg penting... atau apa2 sj yg mungkin juga rindu yg x terkawal berterabur dijiwa... :)) Bg aku yg sedang2 sj.... sabar ja la sb banyak kerenah aku kena hadapi sebelum aku dapat apa yg aku nantikan tuu... betoi la makan x lalu kalu dh makan bnyk dh... haha.. :)) Apa kes la aku kali ni bila ada kawan cuba teka apa yg aku tunggu... ada kawan dh tuduh mcm2 bicara tentang angau... dan ada kawan serbu x pakai helmet kata aku buang be'at :)) kaka.... suma x betoi sbnrnya selagi belom ada pengakuan sebenar kuar dari mulut aku atau bukti kukuh yg leh buat aku mati akal nk jawab!!!! Apapn hanya masa bakal menentukan jgk nti sb aku pasti dn yakin suma org akan tahu jugak lagipn perkara yg baik xleh sorok... suma leh nampak nti!! Cuma aku berhati2 tika saat ini sb aku xmo berulang bencana atau merosakkan semula mood hepi aku la niiii... bukan mudah nk dapat bila payah usaha dh aku buat... apa yg aku mampu hanya berdoa supaya hilang duka kecewa lama tu dulu semoga apa yg aku cari selepas itu dh semakin hampir utk aku jumpa semula kegembiraan dan kebahagiaan baru... :X Korang tntu x faham belit ayat yg aku karang sebab mmg tujuan aku nk bg korang x faham pn... :P Korang tntu kata "bek xyah citer....:-" !!! " buang karan jaaaa:P Atau tntu ada yg kata " betoi la dak ni buang be'at....:( " ntah apa2 citer dia niii... Mungkin ada jugak kawan aku dh mula kata---> ''hmmm.... aku tau..! aku tau dia tggu apa..!! :)) ngan org len buleh la nk sorok tp ngan aku soriiii..." huhu... :-ss X kisah la apa2 pn tekaan atau tuduhan yg dilempar kat aku asalkan nti kita kongsi kebahagiaan dn kegembiraan itu nti... insya'allah!!!! Dlm aku suka dn sabar menanti keajaiban dunia dn kekuasaan tuhan tetiba aku tersentak dgn KESAL..... Kesal aku pada perkara yg dh jd tnpa rela.. aku betoi2 kesal :( mmg salah aku bila hint yg aku dapat tp aku x endahkan... yg sepatutnya aku jaga dn ambil berat tp aku abaikan. Aku x ambil berat... bila jd dn hmpir meletup baru sedar perbuatan tu silap!!! MENYESAL??? mmg menyesal.... dn xda kata2 lain yg nk aku ucap selain maaf!!! Bila terlalu dn terlampau selesa dgn keadaan tnpa ada halangan kdg2 kita terlupa ada maruah yg perlu aku jaga.. ada hati yg akan terluka... ada perasaan yg mungkin lenyap hilang dan pergi jauh dari aku... Kemarahan yg suma org berhak miliki dn lepaskan bila x dpt dibendung lg.. sapa2 berani bantah??? sapa2 sanggup sangkal?? Kalu dh itu yg dikata.. jika itu yg dikendaki... andai itu pendirian dn hak... pendirian aku kdg2 aku x terikut atau x mmpu aku pertahankan... sb tu jugak aku takut akan hilang apa yg dh aku cari sejauh masa dn usia aku lalu bila dh jumpa suma tu... aku harap ia berkekalan.... Lupakan dugaan walau sukar... satu harapan!!!

3 comments:

Anonymous said...

bila makan x lalu.... tido x lena.... mandi pn x basah! = ANGAU kot........kah3

[mohamadtahir] [mz] said...

:-? angauuu??? huhu xda masa nk angau dh... x sempat pn =)) huhu

Ibu Ammar said...

hint yg terlewat difahami dan disedari,
rugi........