Sunday, May 17, 2009

..walaupun dalam keletihan brganda migu nii, aku cuba jugak nk update blog aku yg dah makin semak dgn mcm2 citer.... maybe ramai yg dh busan agaknyaa....!! Ramai kwn2 aku dh x aktif kt blog depa... x pasti sebab apa? kenapa? maybe ber'blog' ni sama gak mcm ''hangat2 taik ayam.." jaaa... bermusim!!! Malas... dh mati akai nk mengarang lagik...:)) Aku pn sama pernah sampai satu tahap segan... ada ketika kaku jari nk karang citer... terpikir tntu busan org baca... dan macam2 lagik terbit cuba duga aku samada sama panas cam tahi ayam atau ikut musim jugakkk.... huhu Ada jgk sb line internet kat opis mmbr2 aku ni kene sekat!! xleh masuk laman2 web sosial kununnya buang masa dan x buat keje opis... asyik chatting jerkkk!!! so xleh nk aktif dn terbengkalai laaa idea dn semangat.. Ada jgk kawan2 yg dh dapat apa yg dicari... atau dah ada hobi baru... atau ada yg beralih ke TAGGED, FRIENDSTER, FACEBOOK... TWITTER... VF.net dan mcm2 lagik yg x payah perah otak nk karang citer... jumpa kawan2, kutuk kata kawan2... lawak2 melawak ngn kawan2 suma kat sana.... abis rini ngan isu baru plak esk....just cakap2 kosong!! hehe so x brapa busan sngt!!! Masing2 dgn kepuasan diri masing2... Bnyk jgk aku dpt invite soh join komuniti2 camtu... tp bagi aku x brapa nk cenderung ke arah tuu bukan sb x minat tp cukup la ngan 1 komuniti ja yg aku join!! VF.net..... :D dn dpt brhubung ngan kawan2 jauh...lama dn mna2 ja guna Yahoo Messenger, email dan blog.... dh cukup lengkap la tuuu huhu!! malas nk on9 yg lain walaupn line internet aku guna setakat arini free jerkk...
Opsss!! ckp pasal blog niii.. smbung balik kisah blogger yg semakin suram la ni bila aku lawat blog kawan2 aku tuuu... huhu Macam la aku ni rajin sngt menulis sb aku pn bergantung pada masa dan mood.... jugak pada kejadian seharian yg aku hadap...!! Tp aku punya cara utk sntiasa ada minat dn mood utk wat sesuatu kat blog aku bila ada masa terluang.... aku jelajah blog blogger yg lain serata tempat.. aku tngk idea dan cara mereka kemaskini blog yg bermcm2 tuuu.... ada yg jdkan blog tmpt lepas geram.. jualan langsung... bisnes.. politik malah ada jgk jdkan blog store utk himpun pelbagai maklumat... jdkn blog macam diari.. sb pelbagai golongan ada.. so ikut suka laaaa.... Blog anda yg punya!!! ikut suka..... :D hehe Kesimpulanya..... karang dn tulis la apa2 kes korang nk publish... kurang2 update ngan gmbar2 jerrr... perkara paling mudah!! X suma org suka baca.. sb kdg2 gmbr lebih power dari citer yg dikarang.. copy paste adalah teknik paling berkesan kalu buat, tokok tambah n ubahsuai sikit :) siap!!! Jnji ada jee citer dh cukup.... Dlm aku selak2 cari idea.. selongkar sini sana.. mcm2 aku jumpa!! huhu Daripada nk up 2 date blog, aku dpt info2 yg berfaedah yg kdg2 kita x sangka ada... yg kita xto wujud!! sumanya kerana dunia tanpa sempadan... SELAMAT HARI TELEKOMUNIKASI dan HARI MASYARAKAT BERMAKLUMAT SEDUNIA setiap 17 MEi sejak tahun 1969.... Pada November 2006, Persidangan ITU di Turki secara rasmi memutuskan tarikh tersebut utk disambut diserata dunia. huhu.....

No comments: