Friday, July 3, 2009

Originally Posted by PenyuXP On Thu, 02 July 2009 03:55 PM
meh aku citer serba sedikit yang aku hengat... memang betol2 kejadian nih... .

pagi tadi aku dapat panggilan dari saper ntah... sebab naik private number ... aku dah laa baru bangkit tdoq... . kaco aku tdoq betol pepagi nih aku angkat jerk, dia tanya aku... " Ni En Penyu ke "... lebey kurang mcm tu laa... aku jawab laa... " ye saya , kenapa? "

pastu dia kenalkanlah diri dia missue ( dia ni memang aku tau dah tarik diri, tp dia dah bayar dah sebelom tu, di lakonkan oleh farra fauzana laa nih )... dia tepon aku sebab dia nak balik duit yuran sebanyak RM100 tu... pastu aku terangkanlah kat dia yang duit tu dah abis digunakan utk penginapan, makan minum, bbq, tshirt, cap, dan lain2 persiapan lagik utk mini gath... tp dia berkeras jugak nak balik duit tu sebab dia nak pakai sgt2 duit rm100 tu... pastu dia cakap lagik.. tak dapat rm100 pun, rm50 pun jadik laa... .. aku tetap cakap tak boleh sebab duit gath pun dah short... .

alih2 abg dia plak ambik tepon ( si faizal ismail laa berlakon sebagai abg dia nih ).. marah2 aku plak sebab tak kasi adik dia duit rm100 tu balik... aku tetap cakap tak boleh n aku terangkan balik apa yang dah aku terangkan kat adik dia tu... .

dia tak pueh hati... dia tanya aku dapat permission saper2 tak nak wat event nih... aku cakap dah siap ngan report polis ngan taman negara dah utk wat event nih.. dia tetap tak pueh hati.. dia cakap aku tiru explore race punye game... dia nak suh explore race saman aku... . aku cakap laa aku tak guna nama explore race... . aku guna X-TREME RACE... mana dee register mana2 lagik... .

dia tetap tak pueh hati... alih2 dia nak suh setel masalah, dia suh kapel ngan adik dia... giler pee... . apa kes plak aku cakap kat abg dia... . pastu adik dia ambik phone nih, dia suh aku jgn marah... huhuh... aku cool laa.. aku ok jerkk.. pastu dia bisik2 kat aku suh jadik pakwe olok2 dia.. kapel olok2 laaa lebey kurang... aku cakap laaa apa kes.. aku hangen laa...

alih2 last sekali dia cakap laa... " bang, saya ni farra fauzana n abg saya ni faizal ismail... kami dari hot fm "

aku terkedu beb.. aku diam tak kata apa... alih2 dia hello... abg di talian lagik kee... pastu baru dia cakap... . " anda Telah Terkena Panggilan Hangit " fuhh.. masa tu hanya Tuhan saja yang tau perasaan aku masa tu... Marah ada, geram ada.. terkejut ada.. kelakar ada... mcm2 ada laa leh cakap... huhuhuh... ..

gua memang dah kena beb... gua memang dah terkena panggilan hangit

pastu dia suh semua org dengo esok pagi... akan ke udara pagi esok... .


...itulah citer penyu yang terkena panggilan hangit HOT FM... mmg x sangka bila fafau call aku n plan camna nk kenakan penyu... aku pn susun strategi baikkkk punyaa.. haha.

korang buleh ulang dngr panggilan hangit tuu--> PH - Pulang Duit you tube--> bukan lelaki murahan.....

x baik kenaakan org... huhu;))



No comments: