Tuesday, July 14, 2009

hmmm... bulan 7 penoh cabaran. Rupanya semakin bertambah hari dlm hidup semakin banyak sejarah yg terukir.... makin blambak pergantungan dan harapan orang kat kita. Sedar x sedar aku dh buat diri aku jd sibuk dn bnyk keja menanti... sapa soh kn? xda sapa soh :)) ada jugk baiknya bila aku tau apa yg korang xto.... bnyk yg aku tau rasanyaaa..hehehe...!! Ada gk suatu ketika aku rasa hampa dn cam masalah sesngt bila asyik kena carik jerkk... tp ngulat tetap ngulat tp ngan cara pro arrr;)) hehe. Korang pernah dngr pasal PA lelaki? sure jarang... tp aku dh trjebak bila PA Pengarah aku pencen bru2 nii.... walaupn just bantu ganti sementara PA sebenarnya datang... trpaksa la aku buat dlu keja2 PA tu dlu smntara... skema jerk jwb tepon...;)) tulis appointmnt... adehhh... X kisah apa kata korang tp mmg aku salute kat sapa2 yg keje PA nihhh... mmg mncabar minda dn raga... sbnrnya aku bukan nk citer pasal keje2 niii.... just selingan sebelum aku citer pasal Mini Gath Penang 2009-Xtreme Race bru2 ni kat Batu Feringgi... SELESAI sudah!!! 3hb - 5hb julai 2009 mncatat sejarah yg x mungkin berulang lagik. Nk kata menyesal pn tidak, nk kata gembira pn tidak tp alhamdulillah semua dh selesai dgn jayanya. Aku rasanya paling risau pasal gath tu sb 100% brgantung pada game yg dibuat ala2 xplore race gituuuuu... dgn idea2 kwn2 kasik.. aku gilap satu TASK yg aku x pasti setiap kali aku type jerk trus jalan then edit sikit2. 2-3 hari siap lengkap ntah dari mana idea tu sampai aku pn xto. Tp berbaloi bila aku brjaga 2-3 pagi utk siapkan jugak... akhirnya MGP2009-Xtreme Race brjalan ngan lancar. Aku rasa paling lega bila kwn2 yg bantu masa hari kejadian, berjaya dan pantas faham tugas masing2 walaupn ada sikit masalah yg bagi aku kecik jerkk.... tp yg best--> suma sukses!! sesuai ngan kami pengnjur yg xto apa2 pasal xplore race... camna cara just panduan pada rancangan xplore race dan amazing race jerkk.. itu pn aku jarang2 tngk game tu kat tv.
Suma datang ngan harapan dn pulang dgn kenangan... ramai otai2 VF yg turun join gathering niii.... sedikit sebanyak buat aku celaru dn cuak jugk bila Webmaster VF pn join tp aku belasah jgk membuli dgn game.. Lega bila suma berakhir dgn keseronokan berganda... masih hangat citer MGP 2009 diperkatakan walaupn dh dkt 2 minggu berlalu. Aku sndrik dh xto nk mula citer yg mcmna dn nk tutup citer lagu mna dah... anyway, kehebatan MGP2009 tu xkn meletop kalu xda kawan2 yg menyumbang tenaga, bagi sponsor...kisah panggilan hangit HOT FM utk penyu--> " ...saya bukan lelaki murahan.." yg secara x sengaja dn spontan telah menaikkan martabat kaum lelaki dn mcm2 lagik...:D TQ... xmo cakap jerk lebih... kata jerk power... buatnya tidak!!! hampeh jerkkk... xto cakap xto... tau cakap tau..., lebih jujur dn mudah untuk orang lain cover... cuma minta jgn berkira jerkk :D kawan2 tetap kawan... trlebih kata harap maafkan.
.....bila masa dh berlalu, aku plak semakin berdebar dgn kisah baru yg sedang tiba dan bakal melanda. Aku dh dpt merasa hebat kisah dan pengalaman yg bakal aku terima... selain keja yg bukan keja aku--> PA smntara!! selain kisah citer GATH yg mnjadi sebutan.... kisah merepek yg aku bina... kisah 'dia' yg aku tahu dn cuba bantu... aku jgk ada kisah baru yg akan aku tulis nanti... kisah yg x pernah habis!!! samada ada yg baca atau tidak kisah2 ni suma... aku x kisah sb aku menulis bukan kerna nama!!! haha...dh cm lagu la plakkk:P
hcj_2a.m+tuesday.

2 comments:

Anonymous said...

ling..........semakin banyak,semakin semak,semakin mencabar,semakin meningkat...e 2 la pure life.....boleh camtu?..hehehehe

[mohamadtahir] [mz] said...

yang.... hehe yup mmg buleh sngt... kena trima:D