Sunday, August 23, 2009

''AHAD dan ISNIN cari SELASA, nk tanya nmpk x RABU? agar ingatkan KHAMIS bgtau JUMAAT supaya x lupa.. SABTU dah PUASA!!! Selamat Menyambut Ramadhan Al-mubarak....."
bulan puasa kembali lagik... kali ni kembali dgn semangat dan suasana baru!! bg aku laaa... ntah kat korang camna rasa sambut ramadhan kali niii... Bnyk perkara istimewa bg aku kali ni... yg berlaku sempena ramadhan yg mulia, yg bakal berlaku dlm bulan niii.... dan selepas bulan puasa ni jgk!! Apakah patut aku hebahkan? atau biarkan org tahu sndri nti? Mungkin aku dh silap dn salah baru2 ni pasal "berita baik" ... Sori!!! tp itu lahh..."sesuatu berlaku kerana bersebab, bukan sengaja atau nk buat camtu..." aku pikir lautan itu luas dan dalam tp hakikatnya ada cetek dn sempit... aku sangka dunia ini terlalu besar tp ada yg buat perjalanan kehidupan ini kecik.. sejauh mana kita berada, ada sesuatu yg dekat jgk menanti kita. X kemana buleh kita hilang jika ada yg datang cari sb kita suma pasti akan jumpa 'DIA' jua.... hnya doa yg terbaik utk kebaikan bersama. Aku cuma x brapa normal utk sedar habuan yg bakal datang nanti.. antara x sabar atau teruja dgn habuan aku tuu, aku dlm dilema! let's it be!!! itu ja yg leh tenteramkan perasaan aku antara terlalu gembira dgn mungkin kecewa... Yg aku harap di bulan mulia ini, aku dan dia dpt terima apa juga habuan tnpa kesukaran... aku akan cuba sedaya utk kekalkan kebahagian yg lama dikecapi... bakal dihadapi atau sedang kita jalani sekarang...!! Harap suma yg jadi serta "berita baik'' tu x rosakkan apa jua hubungan yg kita jalinkan selama ni... yg bakal berlaku depan aku xmo pikir lagik... sb aku yg buat, aku la kena tanggungjwb!!!

so... sempena bulan mulia, ramadhan al-mubarak!! aku berharap kita suma dihujani segala kebaikan dan diberkati amalan sepanjang bulan ini dan jugak smpai bila2... Percayalahh!!! aku masih mcm tu mcmna korang kenal cuma terlalu banyak rahsia perlu disimpan supaya kita akan berkekalan lalu 'kau' menjadi insan dlm kalangan insan yang aku sayangi....!!! Ramai sebenarnya insan yg aku sayang dlm dunia aku malah x lama lagik akan muncul 'seorang' lagi, harap korang dpt terima 'dia' sebagai sebahagian dlm kisah rahsia kita....!!! LOVE U all !!!

SELAMAT BERPUASA!! :x

No comments: