Saturday, May 24, 2008

[lupakan laaa...]

sabtu...24 hb 08 ---> aku p jogging ari niii....
....mengkuang dam!! mmg cantek permandangan dan suasana pagi kt tmpt ni...tmpt jogging, mancing dan riadah aku bila ada masa...:) pagi petang mmg ramai..


rasanya dh lama jugak aku x p situ...membr yg slalu aku temankan pn dh pindah ke A.S..(aloq setaq) pastu kawan yg sorang tu jrg2 balik coz keja kat putrajaya...:-" lgpn mybe dia dh x jogg coz dok angau...yg sorang lg lak bz kemas katil tiap2 kali ajak gi jogg....:-"
bila tinggal aku sorang jaaa, mula la baloQ:))dh jrg2 p lagipn aku rasa abis suma kawan2 aku yg p jogging kat situ dah kurus agaknyaa....:-"

MENU ni la sapan pagi bila dh abis jogging..:)) roti jala, kteow kerang....sebab tu la kot aku menten ja body...;)) mungkin sb tu la jugak abis kawan2 aku xmo ikut aku gi jogging dahh....ye laa pas jogg kedarah kuat...=))kakaka.....


ini la keja aku kalu x p jogging :-"
MENOREH laaa...ni pn 1 senaman gak! lagi mencabar dari jogging...senaman yg sesuai utk tangan, kaki dan tulang belakang! :D
susu getah mahai la kawan....belasah jaa!










..suma tu kalu xda keja laaa baru aku wat, tp ari sabtu tu aku ngekor gi ladang ayam...skali skala turun ladang mmg beh...cuma 1 jaa masalah aku..elergik !! aku x tahan ngan hama, bau dan habok2 bulu ayam:(tp...taik ayam pnya pasai xpa....sekilo cecah rm3-5, cedok ja laa masok dlm guni...duit tuuuuu!!! bayangkan la kalu lebih 20,000 ekor ayam berak dlm 1 ladang...sekor berak sehari ja dh bapa...darab la tngk :))huhu


...satu lagi yg aku elergik ialah Char Koay Teow!!!
pantang ajak ja mesti kedarah:))untung plak aku x mkn udang so sapa yg dok tepi aku sah penoh pinggan ngan udang...
kebetulan ari sabtu tu ada tetamu dari jauh :X dan kemna lagi kalu x jamu ckteow perMatang Pauh tuuu....dah jd cam kemestian utk kekawan luar kawasan..:D
buat shem yg mai dari jauh:X....yana yg asik perabih udang2 aku....penyu yg x pernah kenyang..;))..tombak<---t.q coklat tuu...corey yg smart ari tu:))...helangputeh yg malu2 kena kat dia...:-".......lupakan laaaa citer aku kt atas tuuu, aku x wat pn....
yg betoi nya....aku skodeng ja












...ini la tangan aku yg sempat kena rakam...urat dawai....:D

4 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

tengs entertain sy ari tu :">

asek terigt 'pakej' mkn tu je ni 8->

[mohamadtahir] [mz] said...

shem--> sbnrnya ari tu x complete lagi pakej tuu, patut ada ++satey..:))pastu wayang dan bowling:))

Intan said...

lama x jogging mengkuang 8-> tempat penat lelah tuh 8->

x best la charkotiaw permatang pauh tuh [-(

x sedap pun :-"

[mohamadtahir] [mz] said...

mmg x sedap pn...sapa la kata sedap sngt ckteow kt situ tuu..xto laa:))

tp mkn ttp mkn la intan:D
pakej tetap abis dibelasah:))

xpa !! pasni laksa kg petani plakkk;))