Monday, January 5, 2009


Apa pulak topik aku kali nii.... mcm2 dah aku merepek kerepek ngan citer ntah apa2... hehe..!! Migu ni aku sarat ngan aktiviti mencabar minda dn selera... exam dan makan!!! Adehh mmg semput nk nyawa bila mai sem final exam yg hampir2 ke penghujung... ya kaa??? huhu bnyak jugak aku kena ulang dn abiskan subjek yg kantoi... so bila laa nk abiss!! Aku cuba tanam tekad nk settle apa patut dgn semangat dan azam baru... harap2 ada spirit tu tersangkut dn jangkit aku utk buat sesuatu supaya abis perkara2 yg menguji minda niii... letih lagi penat dah mcm2 dah aku rasa niiii.... :( itu baru bab minda beku aku nii... tp lain hal pulak bila tetiba aku asyik tringat nk makan jaa... pagi2 sblm buat keja mesti kena sarapan dlu, perut mmg bergurindam jaa. Lunch time kalu x mkn nasi pn xpa asal dapat mkn apa2 jaa... x kisah pizza kaa... mekdi or kepsi...!! Dan selalunya tiap2 ptg aku mula cari partner kuar cari kuih apa patut then kalu xda sapa2.. aku celapak kuar sesorang. Balik rmah aku tetap cari makan apa patut... paling x pn roti gardenia+planta jaa! Kalu xda apa2 nk suap, aku call mmber yg x pernah sempat rasa kenyang tu!! Cari port biasa---> Ckteow Pmtg Pauh dak pn Kg Pelet...!!! Adehhh... org tua2 kata jgn tegur kalu dh dok mkn lalu nii... takut tersentot plakk!! Aku bukan susah hati sb bab suka mkn kedarah nii... lgpn bnyk mna pn aku suap... brapa kali pn aku mkn.. badan aku cmtu jugak!! :D Antara exam & makan sbnrnya ada benda lain yg jd penyebab aku jd camni... gelabah kot?? aku mungkin gelabah sb exam... atau gelabah pasal lain?? aku gelabah pasal mcm2... tentang aku!! tentang kehidupan aku... tentang masa depan aku... tentang hala tuju perasaan nk ku bawa... malah tentang dunia yg seperti aku punya bahagian dunia aku tersendiri.... :( aku sedar dn lama sedar wlaupn dh bnyk kali kena tegur ngn seseorng yg aku sayangi... bukan x faham tp..... ntah nk jelaskn cmna!! Biar sj dgn harapan aku dn perasaan aku hrp2 dia faham dn aku faham... harap2 saling memahami keadaan aku yg gelabah nii... mahunya x gelabah weyyy.... dh masuk 2009 niii!!! semakin banyak perkara yg semakin aku kumpul setiap waktu... yg nk aku tngk hasilnyaa... yg ku x sabar menanti rasa debar yg baru.. yg aku tggu apa nk jd masa depan aku nanti... yg aku pasti biar apapn yg telah kita create walaupn mungkin ia akan hilang kerana suma x mungkin kekal abadi tp biarlah kisah yg kita cari dn sembunyi tuu tetap terpahat dlm sejarah kerana suma tu bukan mudah kita jumpa atau sengaja dicipta... ntah faham atau x tp kalu x faham sudah!!! :)) lgpn mmg kita x mungkin faham semuanyaaa.... hahaha

4 comments:

zamri said...

Faham dan faham..kat nak exam mmg camtu, sakit perut pun ada, makan rasa tak kenyang, hati jadi tak tenang..pas exam lega terus penyakit tu.

Esok 8 Jan. Jam 12, last paper final exam OOP2..core programming nih..tip cakap sampai bab 6 je..harap2 betul lah.

Sem depan ajak member join buat VB.net(Visual programming)..baru ramai sikit(3 orang)..takleh nak bergantung pada combi je..

Sem ni, dua org je part time,aku dan combi PD, kalu tak reti, hang tgk aku, aku tgk hang..pakat renyeh..

[mohamadtahir] [mz] said...

zamri---> huhu hg ada gak partner nk goreng2 bincang apa patut... makin nk abis n nk cover point yg drop mmg siksa.. nk sesal pn dh x guna...!!!


terima la padah kna usaha lebih lg :) hehe

Bantal Merah said...

betul.. betul.. betul.. hmm2..~

zamri said...

Kan dah ada ni..

Jangan nyesal, itu memang telah ditakdirkan.

Semester baru lepas ni pun aku kena cover balik dua paper yang sengaja aku gagalkan..dah cite dalam blog aku sebab apa.

Paper MS tu kan, kesian kat cikgu nak cover aku..banyak kali tak boleh hadir kelas, banyak kali tak hantar outcome, tapi teng teng..dia bagi jugak kat aku cukup carry mark (48/60%)..terkejut aku.

Tapi yang sedih, semalam kan, habis je exam aku tanya la cikgu yang sorang ni.."Cikgu ajar BSA ke.." tiba-tiba dia cakap, " saya bulan ni last"..alamak! berhenti lagi cikgu aku ni.

Entah apa nak jadi dengan kolej ni. Sem depan ni pun tak dak cikgu ganti lagi..