Wednesday, December 23, 2009


erkkk.... teringin menatang niiii.... :) sempoi jerk bila aku selisih ngn 'dia' kat jalan. Garang n seksi buat aku teruja nk beli tp.... huhu bila baca kenyataan niii...

''Model naked sedang dapat perhatian di tanah air Kawasaki Er-6n. Reka bentuk cukup macho dan seksi. Kalau berminat boleh kunjungi pengedar berdekatan. Harga sekitar RM27,000++. Down payment 30% RM8,000++ dan interest sekitar 5% setahun. Bulanan RM400++ selama 5 tahun.

Kalau mampu silakan hu..hu..hu.."

....trus terbantut niat aku kecuali ada sapa2 yg xto guna duit so bak mai sini... !! hehe.. tp kalu murah rezeki maybe boleh ja aku sambar sebijik buat rempit p keje.... sempoi niiiihhhh Grrrrr....


6 comments:

Mu Hadir said...

mmg menakjubkn kalau bwk pecut kt lebuh raya tp bg pendapat aku x berbaloi bwk pegi balik keje (x kene ngn kuasa besar moto tu kalau pegi dan balik keje jarak dekat..blum smpat cecah gear 5 atau meter br cecah 150km/h, dh smpai ofis..huhuuu)...ishhh, pjg pulak komen aku...persoalannya :- bro dh mula jatuh cinta ngn dunia permotoran 2 tayar ke? hehhe..jika jwapannya 'YA'..kita leh geng bro~! kita blh geng~!


p/s : otai2 superbike kata berjinak2 dgn moto kuasa kecil dulu sblm cuba naik moto kuasa besar. cth : try yamaha 150FZ atau suzuki Belang R150 dulu (RXZ pn ok) sblm amik kawasaki ER-6n atau yamaha R1.

[mohamadtahir] [mz] said...

erkk... berbaloi atau x aku akn pusing kot jauh sebelum smpai opis.. nek jambatan dlu then patah balik ke bkt tengah...kakakaka

xda laa..tp bila 1st time pandang aku dh jatuh chenta... aku tngk dlm citer GI Joe la niii..


p/s : huhu xmo ar dngr cakap otai ;)) hehe

Mu Hadir said...

wahhh...hebat sungguh bait2 ayat bro..bagai menghirup air gula pula rasanya..apa kata bro buat dulu sebelum mengayat, mgkin gula jadi pahit akhirnya..


p/s : aku pn xkn ikut kata2 otai2 itu...hahhaha :))

[mohamadtahir] [mz] said...

ahaks... kalu dh biasa, gula pn dh lupa cmna rasanya..

huhu.. skrng pn aku ulang alik jmbtan semigu 3-4 kali +minyak+tol+parking=rm(ringgit melayang)

tp dh bisa alah biasa!!! so aku dlm cubaan mengayat kalu diizinkan leh la sambaQ sebijik buat menarik:) hehe


tp tu bkn azam tahun baru erkkk!! kaka

Mu Hadir said...

yup~!! biasa2kn diri dulu..pahit atau manis semuanya telan jerr..hujan panas dh mcm kawan karib sepanjang jalan..tu br btul mat motor sejati..leh la ajak ronda2 1 malaya..leh tepuk side mirror kete kwn2 sbb kita lg laju dr kete mereka..hahhaha~!


insya-Allah jika tiada aral membujur lalu melintang patah dlm masa 1 1/2 ni, aku sambar sebijik...

[mohamadtahir] [mz] said...

wahhhh... sudah berazam nmpknyaaa.. hehe

ok insyallah kalu ada rezeki, kalu x rempit jerk ngn EX5 lama aku dlm garaj tuuu... ;)) kiki