Wednesday, December 23, 2009


mangkuk hayun toi laaa... seb bek aku lom kuar dari keta masa parking area Penang Road aritu!!! ada ka 'driver' keta tu ( pict ) p cium bumper depan yg baru ja aku cat.. polish dan repair baru2 nii... grrrrrrr!!!!! calar balikkkkkk:((waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Panas sepanas terik mentari masa tu... geram segeram yg hanya apek tu ja nmpk muka geram aku masa tuuu... Ada kaa apek tu nk bagi 50 hingget ja sedangkan aku habis 300 lebih utk buat balik pas xcident ritu. Aku ajak report ja kalu setakat 50 hingget duit malaysia jaa aku dapat. Ntah tauke balak atau babi si apek tu tp buat2 selekeh dn selamba kata xda duit... kedekut agaknya!! Keta bukan main besar dari keta aku... cilakak toiii!! Aku x mcm matahari trpacak panas ats kepala dn terus panas bila aku mula beralah... akhirnya aku terima duit malaysia 100 buat p polish semula calar balar tuu...

...belek pnya belek, kesan calar xleh ilang tp bekas cat keta dia yg lekat kat bumper keta aku boleh kuar. Adehh.. bengang tahap cipan n gaban gak laa so aku melilau cari showroom Perodua kot2 leh tukar ngan ALZA.. padahal tujuan aku nk p cari beg sekolah sebelum kejadian!!! Lastly beg sekolah x terbeli... ALZA masih dalam angan n mimpi... MYVI jgak la jd teman aku sampai reput.. insyallah!!
Hmm.. satu keja la plak nk cari kedai polish!! harey toiiii...

3 comments:

{akudakjaat} said...

harey toi....syok r...lama i tak guna word ni...hehehehehe

[mohamadtahir] [mz] said...

toya mak amin toii !! bengang jaa rituu... grrrr..


pn lang sihattt?? :D

Anonymous said...

hahahahaha
mwww...rindu nak sebut manyak kali
toya mat aminnnnnnnn toi...hahahahaha..
puan lang sangat sihat cuma ada la beberapa perkara belum2 lagi sehat
muakakakakakakakakakaa