Thursday, December 24, 2009

lama sudah aku x nek feri bila sedap pecut atas jambatan... dah x sesak macam dlu sjk lorong baru siap tetiba hari ni aku teringin nk feri... Feri slow sikit, beratur lama.. letih menunggu.. aku yg jenis x suka tggu atau orang tggu so feri hanyalah pilihan utk suka2.. kdg2 bila terasa rindu.

yg x pasal2 aku nek feri ni sb teringat kat sehelai baju kemeja yg aku tempah kat Bagan Ajam.. satu2nya baju kemeja yg paling mahal yg pernah aku tempah dan ada dlm koleksi baju aku!! RM180 sehelai... huhu.. mmg bukan duit aku tp duit utk uniform keje yg sepatutnya aku buat tp sb aku x pernah nk pakai uniform... so aku tukar n bikin baju biasa tp x sangka dah jd luar biasa!!

Selalunya yg aku beli pn yg berjenama sikit hanya bila ada diskaun jerkk... 50%-70% baru aku sambar 2-3 helai... ini jenama kedai jahit cap Bagan Ajam jerk mencecah rm180 sehelai... ahakss... Harap sempat p amk kt kedai tu sb feri mmg lembab toii... harap blom tutup kedai dia tuu.. tp jam kat nset dah tunjuk kul8.15 pastu esk lak Christmas, maybe tutup awal... :(

Dan aku sampai dah kt Bagan...
Hmmm.. betoi la dh tutup, hampa kecewa aku bila x kesampaian lagi nk pakai baju tu. Ni buat aku ssh hati, gelabah dan risau ntah camna rupa bentuk baju tu? Apakah mengikut kehendak aku?? atau kedai tu potong ikut sedap dia?? adoiiii... mmg aku x sabar sngt dh...

~aku tulis n karang masa otw balik rmah.. sementara tggu feri, atas feri dan lokasi berhampiran kedai jahit cap Bagan Ajam.!!!~

No comments: