Thursday, December 3, 2009

time ni aku dalam kelas sementara tunggu turn utk wat 'presentation group'... huhu. Sempat lagi sb ada 3 group n aku group last so sb bosan dngr group lain wat persembahan depa.. mybe sb gelabah nk kna 'sepi-king' depan lecture dan kawan2 kot :))

Ada bnyk wifi free yg tersedia kat area 'penang walk'@ KOMTAR tu sampai kat tingkat 4 kolej so aku x guna langsung kemudahan wifi kolej yg amat kedekut tuuu... ada password!!! huhu...
Aku diam jerk bila sesi soal jawab sb xmo kena tanya banyak2 bila turn group aku nanti, just sogok dgn tepuk yg kuat tanda sokongan kt group lain.. kakaka!! so cepat abis cepat leh balik..
So sementara tggu turn.. aku aku nk karang??? dan yg sempat dan spontan ialah...
x ingat bukan lupa...
bila assigment miss 'X' minta..
kerana kalut dgn keja..
kerana bergelut dgn masa..
sb banyak komitmen lain yg sedia ada..
x ingat bukan lupa..
bila perut berlagu hiba..
rupanya aku belum jamah apa2...
kerana asyik dgn keja..
smpai nk demam pn ada..
x ingat bukan lupa..
bila masa rehat tiba..
aku kunyah nasi sakit gila..
kerana ulser belum lega
tp x tahan perut dah kosong penuh dgn angin sajaa..
so aku kedarah juga!!
x ingat bukan lupa
aku MC dah seminggu rupanyaa..
kerana sakit mulut x terkata..
dan hari ni gusi aku masih rasa sakitnya..
bengkak dan luka..
x ingat bukan lupa..
adehh.. lupa dah apa yg aku ingat tadinya
tp sb turn group aku dh nk mula
setakat ni dulu laa
bye suma...
gud luck utk aku juga...
huhaaaa

No comments: