Wednesday, December 30, 2009

Hari ni yg ceria penuh dgn semangat bila smlm aku lega dpt tido nyenyak agaknya... aku x psti kuat mna dengkuran aku sb letih giler smlm pnya hal... Apapn aku puas seketika.. lega dan hilang stress suma!!

Dan aku nk citer pasal baju kemeja aku yg paling mahal yg aku x sempat amk migu lepas... td ptg aku kalut pecut ke Bagan Ajam. Lega tp susupen sb apek tu kata baru ja seterika baju tu... so mknanya baju tu baru smpai arini laaa... cilakoi toiii!!!

Masuk ja kedai dia aku trus cari kat tempat dia sidai baju2 org tempah.. yg apek tu dok citer baru seterika.. baru nak call... baru nk itu n ini!!! cehh... Baju dh siap n dah pn bayar so camna rupa bentuk pn kena trima laa.. Belek pnya belek, jahitan dia mmg kemas.. saiz ikut kehendak aku dah... rupa bentuk cam ok jaa...lawa x??? huhu, bagi aku kira boleh laaaa sb aku langsung x rasa kesal nyesal daripada buat uniform tp x pernah pakai...

"tauke... lu lipat la, aku mau balik... sudah lewat. Nanti kt rumah aku try laaa.. apa2 hal aku antar ini baju balik.." huhuAdehhh...RM180 utk sehelai kemeja cap kedai Bagan Ajam... kalu baju batik mmg munasabah harganya.... xpa laaa. Citernya kain tu jenis Italian Fabric semeter rm50 lebih... imported.. dan limited!! saiz utk badan aku x smpai pn 2 meter + upah = 180??? Betul kerr??? mana aku reti tngk jenis kain.. so dia kencing aku, aku kencing korang lak laaa!! kakaka.. Alahai.. lantak laa!! Aku dah lega...


2 comments:

fuziana said...

haha...sanggup tk mai keja sbb bju ni hahaha....

tak lena la kunun..tp mangun lewat cait :P peluk bju br nih ;))


segak la bju tu...wat bju hantaran utk my A leh tak ;)) :P

[mohamadtahir] [mz] said...

ahaksss... :))


hantaran utk A?? huhu p la buat kat bagan tuu :))

:p