Wednesday, December 30, 2009

ngok ngek toi... dah nk masuk tahun baru sudah!! 2010 bakal tiba dgn mcm2 azam nk buat. Aku mcm aku yg xda betoi2 azam sb setiap keje n benda aku buat mmg ada azam dah. Bnyk sngat azam, so baik jgn berazam... buat ja keje betoi2!! Insyallah suma jd elok.. settle!! Aku dh cuba berazam utk buat azam tp x jgk terazam2.. bila sbnrnya niat lebih penting. Azam hnya motivasi diri utk capai hasrat tu..

Niat!!! niat mcm jgak janji.. kena tunaikan sedaya boleh. Aku dah janji dan aku bakal tunaikan janji tu.. Bila?? x pasti kerana aku harapkan kelmarin dh tertunai janji tu tp hari ni masih lg ada janji tu.. lemas perut bila ada paksaan supaya aku cepat2 tunaikan janji. Buat aku lagi la main2 dgn janji padahal aku sudah berjanji dah...

Maybe sb x percaya.. betul la mmg ssh nk dptkan semula kepercayaan yg hilang. Aku yg cuba cari keyakinan yg pasti suatu hari akan jumpa juga.. nasib la sementara waktu ni yg ntah bila akan jd normal dan ok semula... so sabar ja laaaaa. No choice bila pilihan ditangan dia...

2 comments:

!eNa PnG said...

azam tuk pembakar semangat supaya kita menjadi lebih berjaya...:D

[mohamadtahir] [mz] said...

azam ja x cukup panas utk terbakar.. azam kena ada petrol n mancis...!! petrol tu sabar, usaha dn tekun... mancis tu sokongan.. dn kekuatan diri

kalu xda suma tu jgn hrp azam jd nyata... azam tggl azam ja laaa...