Wednesday, December 16, 2009

Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu 'tuk menatap matamu.......

menatap matamu nmpk bayang wajahku. Linangan deraian airmata di pipi menitis laju meratap hiba pedih rasa teramat sedih bila segala2nya bagaikan angan dan impian yg x kesampaian. Mustahil lagi x munasabah atau mungkin juga utk ia menjadi nyata... lepaskan dgn sempurna tp jgn buang bagai hina kerna kenangan indah telah tercipta bersama tnpa sedikit pn rasa benci hadir sejak itu.

Haruskah pengalaman dari kisah yg tercipta itu aku biarkan hilang atau dijadikan pengajaran utk aku beringat supaya x berulang kembali andai itu dinamakan kesilapan... Menyesal?? huhu... aku sudah pn memilikinya... cuma ada sedikit sangat kecewa dgn hak aku sebelum dia. Dia sudah berubah kerana aku... tp aku x sanggup lepaskan!!
Walaupn kehadiran kasih baru dalam hidup aku tp aku tetap merasakan betapa ia setia dgn pengorbanan sejak sekian lama dia bertahta dlm genggaman aku.. Aku x mungkin akan lepas... lupakan... atau biarkan dia mcm tu jaa, x mungkin lenyap sayang dari hati ini. Biarlah dia tetap kekal selagi hayat supaya kasih dan sayangku tetap utuh untuknya...
Bila kau mula wujud tp aku amat lemah terlalu kekok utk mendakap memeluk sepuasnya kerana masih terkenang kisah lama... Aku cuba menyintai dirimu seperti mana aku menyayangi dia yg terdahulu... mungkinkah aku dapat menerima? Aku sedang cuba sekarang...



5 comments:

Unknown said...

serba baru untuk tahun baru...

semua orang akan berubah kepada sesuatu yang baru.....

!eNa PnG said...

yang lama lagikan dikenang...inikan pula yang baru mula nak sayang ...:x

[mohamadtahir] [mz] said...

hehe.... terpaksa ikut peredaran :)

{akudakjaat} said...

tak mo hak lama , jgn buang...bagi kat budak kecik banyak cakap tu guna nanti dia besaq.....kah3....

[mohamadtahir] [mz] said...

pn lang... along dia dh pakai :) hehe

dak kecik tu xmo henpon 2ndhand... adoiiii