Wednesday, November 25, 2009

adehhh... siksanyaaa :( itulah bila ada mulut jagalah dari sumbat apa2 yg x senonoh atau sembur kata2 yg x sopan... x baikkkk!! Bila mulut sakit tp lain2 deria atau anggota badan x sakit tp ingat rupa2nya yg lain turut sama dapat rasa kesan dan bahangnya. Buat apa kaki kuat tp mulut sakit xleh sumbat makan?? 1-2 hari x kedarah ok lagi kaki tu melangkah tp kalu dah masuk hari ke-5.. 6 dan semigu??? Jgnkan kaki.. mata pn belom tentu leh celik... Aku yg kena ulser dn sakit tekak smpai berdarah, ntah kenapa?? mengapa?? alergik??? atau maybe musibah??

Alergik!!!! aku ada makan makanan yg aku xleh makan baru2 ni bukan sb x sedar tp sengaja kedarah sb x tahan!!! Sedeeppp bebb!! Makan ja laaa... huhu Kesannyaaa??? Aku MC 3 hari dan harap dpt sambung lagi sehari esok (Khamis) sb lusa dah Jumaat, raya haji tuuu...:-" Sori kat kawan2 yg sepatutnya aku tolong sama kat PESTA PENANG'09 kali ni terpaksa aku blah... x tahan weyyy!! sakit bangat... :(

Lagipn terus terang aku mcm malas sudah sb timbul masalah kewangan yg x berbaloi utk aku claim... rasanya dah hampir setahun lebih sudah aku bersih terima gaji tanpa seduit pn claim..!! Tp itu lah sebenarnya yg buat aku malas sudah.... Dulu aku x pernah berkira.. x kisah pn walau hari2 sekalipn aku kena bertugas or apa2 jaa.... keje pn aku x kisah walau bukan keje aku sekalipn... Aku x pikir lain just biar suma baik, keje jalan... dn demi tugas serta nama baik Jabatan.... tp sejak2 akhir nii aku terkilan....sangat terkilan dgn perangai pegawai2 yg.....???

huhu malas nk citer!! cam bengong jerk kalu aku buka pekong!! mmg mcm bodoh jerk bak 10 budak hitam dalam kolam berebut2 nk kuar dari lubang kolam yg penuh dgn taik!!! biar pijak kepala kawan asal dpt kuar dan ngaku x berlemoih sama padahal bau taik masih lekat di badan!!

Faham kerr???? huhu xyah la kawan2 aku nk faham dgn citer budak hitam ni sb aku ada citer lain yg lebih menghairahkan utk nafsu cinta kasih sayang pada sudut pandangan sesetengah orang tuu.. Aku ada citer awek comel putih gebu yg sepi dan masih single. Nk tahu citer tentang dia??? Baca la citer aku niii...

" Faridah.. opss x sedap!!! so tukar FASHA!! ( bukan nama sebenar ).. Fasha mmg comel, putih dan gebu sure terliur kalu tngk lentok tubuh badannya.. Sekali pandang mesti berkenan dn jatuh cinta punyalah!! Ramai telah mencuba utk dekat dn ngorat dak ni... tp lom ada yg dpt sentuh hati dan perasaannya. Macam2 cara dan muslihat antara ramai kawan2 aku sendiri utk tackle si Fasha dah pn dibuat tp masih belum cukup utk dia cair lalu terima cinta itu. Keayuan dan kecantikan Fasha sentiasa jd buah mulut org..

Aku x terlepas sama utk menaruh harapan agar dia aku miliki dan kongker segalanya.. Berbagai cara juga aku buat antaranya belikan apa sj kesukaan dia... ikut minat dia.. buat apa yg dia suruh... ingat segala2nya tentang dia mcm tarikh2 penting dlm hidup dia... warna dan makanan kegemarannya.. hampir segalanya sudah aku tahu dan mmg tersimpan dalm kocek hati aku!! Sebut la apa saja.. sure pantas aku tunaikan!!

Fasha mmg dah mula aku genggam erat.. dia bagai dh x reti nk hidup dgn kehidupan lain lagi bila suma yg dia mahu sentiasa ada depan mata. Akulah segala2nya utk dia... sejak itu aku mula kehilangan kawan2 bila aku asyik pentingkan dia. Aku takut kehilangannya.. aku takut sangat!

Sehingga suatu hari bila bertahun sudah berlalu... kami mula ada halangan dan dugaan. Cinta aku x pernah berubah walau sekelumit kecil pn tp rupa2nya suma itu... cinta, kasih sayang atau kemewahan x bererti dan bermakna andai tiada doa dari kawan2 yg telah cemburu atau kecewa tahap gaban dgn perubahan perangai aku... malah ada yg sembur maki hasad dengki kerana x dapat milikinya atau meluat dgn aku gamaknyaa... dan amat2 x bermakna lagi x mungkin bahagia kerana tiada restu dari ibunya.. Aku terlupa tackle ibu malah familinya bila asyik lalok dan lali dgn cinta rupa paras... Fasha bukan miliki aku lagi bila ibunya yg tentukan pilihan hati jiwa raga serta kebahagiaan utk dia... "Ko jangan rapat dengan anak aku..!!! ko x layak utk dia... ".....

Aku hanya boleh merancang, mengorat tp terlupa ibunya juga kena tackle sama.. sesungguhnya ibunya akan lebih menyayangi aku seperti anaknya jika sebenarnya sejak mula serta sepatutnya bukan si Fasha sahaja yg perlu aku jaga... "

..akhirnya baru aku tahu kenapa Fasha masih juga tetap single hingga sekarang bila aku masih seperti dulu dn terus menyimpan cinta , miliki kembali segalanya... kawan2 lama dulu yg rupanya amat memahami malah sikit pn x berdendam tp aku buta dgn cinta dn hanya ada kenangan yg x mungkin berulang lagi tnpa dirinya... tanpa Fasha!!

lalu bila hanya airmata mula basah di pipi baru aku tersedar ini suma hanya MIMPI!!!... huhu

No comments: