Sunday, November 29, 2009


Beberapa migu lepas aku hanya benarkan kawan2 ja masuk baca blog aku.. aku cuba sekat beberapa individu yg aku rasa rimas dan mereka itu mmg x patut baca apa yg aku tulis.. citer dan karang dlm blog aku ni...

Arini aku berubah fikiran tentang mereka2 itu.. mengapa perlu sekat kalu 'dia' nk baca pn segala citer luar dalam tepi kain aku pn... lantak laa! ada aku kisah?? Walaupn sbnrnya bila kita ber'blogger' ada kebaikan serta keburukan, segala cerita tentang diri sendiri adalah mmg membuka pekung didada... menunjukkan sebahagian kelemahan diri sendri... tp itulah risikonya bila setiap kisah yg ditulis dgn jujur dan benar!!! Tp mmg ada bnyak juga kebaikan.. pengajaran dan pedoman utk org lain dan diri sendiri.

Secara jujur dan ikhlas, sememangnya apa yg aku tulis adalah benar dan mengikut situasi yg aku alami sendiri... selagi belum tutup atau kena 'hacker' blog ni biarlah ia trus kekal sampai aku sudah tiada. Biar jd tempat utk aku karang apa yg aku suka..

So arini aku benarkan semua orang masuk dan selongkar baca semula... x kisah sudah tentang apa juga yg bakal berlaku... I DON'T CARE!!!

Dan buat semua yg sudi baca dan masuk lihat perkembangan diri aku... aku ucapkan terima kasih banyak2.... sayang kamu rindu kamu!! Yang sudi bagi pendapat dan komen2 kat dlm niii.. aku amat menghargainya... nasihat dan teguran kalian amat bermakna buat aku. Kepada mereka yg cuba aku sekat tuu.. aku minta maaf andai aku buruk sangka kat korang, bila emosi yg x dpt aku kawal lalu ikut perasaan dan naluri bebal... sori!!!

PEACE!! Jangan biar hilang kehidupan yg hanya sekali... kebahagian yg di cari semoga dapat kita kongsi pengalaman dan pengajaran yg kita jumpa selama ini utk tatapan bersama2...

2 comments:

{akudakjaat} said...

ling......jgn la sekat,,,,,jgn la,,,,,lang rindu nk mengorek rasia nih....kah3...

[mohamadtahir] [mz] said...

pn lang.... rahsia xleh korek cam korek lobang idung tauuuuu:P

tp rindu leh ubat kalu dpt mkn pizza sama2... tmbh2 kalu pn lang blanja..:D


sukaaa sukaaa huhu