Monday, November 16, 2009

mulut tempayan boleh la aku tutup... mulut orang ni kena tembak mati ataupn sula lubang 'tuttt' supaya mulut tu hanya reti menjerit dan sedar sakit teramat sakit..!! adehhh.... apa kes la manusia yg suka jaga tepi kain dan selak2 kain orang??? Diri sendiri x betul ntah cuba betulkan orang plak.... adoiii.. :-w

... aku x kisah sngt pn sb bukan benar suma citer2 tu cuma kesian kat 'dia' yg dok x dok dituduh SKANDAL ngan aku!!! haha... lawak milenium betoiii!! :)) Aku dah biasa ngan kes 'mahkamah syariah' niii.. cukup la dgn 4 org skandal yg sedia ada tuuu... dah x terlayan, dah x cukup masa utk aku berikan pada mereka... cuma aku masih x jemu2 aku beri 'pelokciumpipikirikanandahi' jaa kat depa tu!! Ada sapa2 sudi terima 4 org skandal aku tu ka?? hmm.. kalu dapat terima mereka seadanya.. kalu dapat beri kasih sayang seadil-adilnya.. kalu dapat terima hak yg saksama... dan kalu sedia 'dimadukan' ?? JOM arr ke pejabat kadi... ada brannn?? :P

Itu kisah skandal yg aku dngr dari kawan aku pg2.. kawan ker?? huhu... aku x pasti dia ni kawan atau bukan kawan.. yg aku tahu kami tahu camna diri masing2.. setakat mana tahap perhubungan kami.. sejauh mana makna ikatan persahabatan yg ada antara kami. So jangan 'dijolok sarang tebuan kalu galah pendek'... :-w

Nk marah pn x guna... nk diam plak cm panas ja hati nii... kesian kat 'dia' yg dah pening dgn masalah peribadi.. harap dia tabah hadapi dan kebal utk terima tohmahan camtu! Nmpknya aku dah bawa masalah buat kawan2.. nmpknya aku perlu undur diri dari suma.. aku kena lupakan segala2nya.. bukan merajuk atau patah hati tp malas malah bosan sudah dgn 'kawan2' yg x reti nk berkawan...!! Dan sebenarnya, sedar atau x perasan... aku dah pn mula bertindak.. aku dah mula buat supaya xda HATI YG AKAN TERLUKA lagi... aku harap tiada benci yg tersimpan dalam hati 'mu' utk aku!!

Kalu dah janji aku akan tunaikan... BYE :/

2 comments:

Anonymous said...

sabo je le ling......molott org memang gitu...kalau molot kucin senang sket nak tutup, amik pastik cekop....hehehehehe

[mohamadtahir] [mz] said...

ahaks... syukur ada lang yg tetap memahami diri niii... cayang dia:X:X


muahxxxx!!!