Wednesday, October 22, 2008

....esk ada seminar pasai rawatan ladang ternakan anjuran opis aku!! Adeh.. bz lg...  tp kali ni aku semakin kurang beban skit sb ramai staff baru dh la ni kat opis aku. So skt sebanyak keja2 yg bukan sepatutnya aku buat tp aku dok buat dulu dh pn dibuat oleh depa... tp x kurang2 jugak keja aku bila ada beban baru mai... biasa laaa coz kuli!!! :) Cukup la jd boss dlm famili... tu pn mcm x brapa layak ja rasanya... Dlm kebz-an ngan keja seharian, kat rmah aku plak bz ngan persiapan kenduri ari sabtu ni.. kndri kawen anak sulong Pak Su aku!! Meriah betoi sb itu majlis kenduri kawen pertama famili pak menakan aku... tempias jugak sb rmah sblh menyebelah...!! Aku sponsor amk gmbar... banner kenduri dn tenaga ja nti bila ari kendri. Suma tu kisah pasai kndri yg akan jd sejarah dn kenangan nti kat pengantin.... Kali ni aku ada topik baru!!! SERABUT... aku mmg serabut arini bila smpai opis aku tringat ada benda aku trtinggal kat rmah.. LAPTOP akuuuuuu:(( suma keja2 aku dlm tuu.. kalu lingkup ngan aku2 lingkup samaa... kalu hilang jenoh aku nk cari semula keja2 aku.. walaupn dh ada backup tp mungkin ada yg xkan aku jumpa semuanyaa!! serabut ngan apa ntah aku sndrik x pasan... seb bek jugak arini ada lg jamuan raya yg kali ni kat opis di daerah SPU, yg x abis2 lg mengikut giliran wat majlis tuu.. serabut aku bila tingat x ingat kat mna aku letak beg laptop aku tu sama la serabut nya rambut aku yg makin panjang dn x  kemas niii... makan pn x  brapa nk laju lagi berselera... risau kalu trtinggal kat kusyen luar rumah aku tuu. Nk balik tngk xleh coz kuar nek keta ngan boss...:( serabut dh jd kusut lg semak rimas usus perut jaa... 
Akhirnya semak jd kemas mcm dh telan penyapu... kusut jd rapi mcm lepas kedarah sikat... rimas x jd lemas bila pelampong masih ada angin...  beg laptop aku ada dlm bilik, masih dlm bilik x beralih dari semalam... legaaaa:D Suma gara2 serabut la niiii.. dn pas keja tetiba serabut pulak bila trfikir balik berapa ramai yg dh baca dn selongkar blog aku nii... dh smpai ke pelusuk hati mana la gamaknya... sapa la yg baca.... ntah sedara-mara... ntah apek.. ntah mat indon mana la yg kelebek agaknya selain kawan2 aku!! huhu tp aku x kisah la.. biar laa... watpa wat blog kalu sendri yg baca!!! sekurang2nya aku citer kisah, pengalaman harap jd pengajaran lalu peringatan buat diri aku sendri... selebihnya serabut aku buleh terlerai skit2.


Yang benar, 

akula...

6 comments:

fuziana said...

ingat i ja serabut...ada lg yg serabut rupanya :(

[mohamadtahir] [mz] said...

aikk... x sangka u serabut gakk


tp u serabut dlm keayuan...:)kaka

fuziana said...

matahir ::: hehe..ayu ke i ni :P

rasanya selekeh ja :>

{akudakjaat} said...

serabut ok pew.....keh3....baru nampak cam org banyak pikiaq......high maintenance maa...:P:P:P:P

zamri said...

Serabut kat kapla dan keja je takpa..

Jangan blog pun jadi serabut..

Tapi blog ni ok..kan kan.

[mohamadtahir] [mz] said...

yana---> yup betoi tuuu... selekeh dlm keayuan:)


ling---> high maintenance leh botak tengah pala taw=))



zamri---> ok ka blog niii??? serabut gak laa :))