Thursday, November 27, 2008


....tersebut pula kisah tentang 'rahsia'!! Rahsia atau menyimpan sesuatu perkara yg disorokkan dari diketahui oleh orang lain atau sesetengah orang. Rahsia buleh dipakat reramai atau hanya diri sndri sj yg tahu... Orang yg pandai berahsia ni selalunya seorang yg kedekut... serba serbi kedekut... atau ada jugak perahsia ni seorang yg amat baik dn berahsia demi kebaikan... apa2 ja tp rahsia buleh diterjemah dengan pelbagai keadaan.... Apapn banyak rahsia buruk yg selalunya orang simpan... Korang ada rahsia??? huhu 'biar pecah diperut jgn pecah dimulut!!! ' begitulah kuatnya pengaruh rahsia... :| Aku mmg punya rahsia... banyak!!! rasanya suma orang blambak simpan rahsia....hmmm.. patut atau tidak kita citer kan terutama kat pasangan kita?? Aku pernah pecah rahsia.. bukan x jujur tp rasa bersalah lebih dlm membelenggu diri.... so aku lepaskan rahsia tu dgn harapan hilang rasa bersalah utk aku mula cari perasaan baru tp aku silap dn jumpa rasa lebih bersalah pula... :( Sbnrnya biarlah terus berahsia dn lupakan jaaa.. Biar ia lenyap begitu saja.... Itu suma rahsia yg terlalu peribadi tp kalu rahsia utk buat ayam panggang yg sedap dgn ramuan istimewa mcm Colonel Sanders tu baik korang citer laa.. dpt gak pahala!!! hehe.. apatah lagi kalu ada rahsia utk jd kaya... tolong la citer supaya kita sama2 kaya!! Jgn makan sorang beb!! :)) Itulah... ada rahsia utk trus jd rahsia namun ada juga rahsia yg patut kena kongsi... malah ada rahsia yg dijual!!! banyak dlm internet sekarang niii.... suma bikin duit!! Anyway mcm kata Siti---> biarlah rahsia... huhu walaupn akhirnya terbongkar juga... kerana masa dn zaman sudah dipenghujung... aku pula masih terkial2 dgn diri sndri yg menunggu rahsia pecah!!! Apa la gamaknya rahsia tu yerr?? ermm tggu ja la kalu x arini... esok korang tahu!! kalu bukan esok tentu migu depan... x migu depan ada lg di tahun2 hadapan... itu pn kalu panjang umur murah rezeki korang dpt tau rahsia tuu... hehe :))

No comments: