Tuesday, August 5, 2008


...hujan! lama dah x turun hujan.... tp arini, ptg ni hujan turun walau x lebat tp still basah;)) jam dh kul 5-45ptg... gelap ja kt luar tingkap opis aku tngk. Aku toleh ke langit arah pulau...'pokok hujan' tu macam mau ludah hujan turun selebat2nyaa..adehh! urat balok mula la kembang semangkok.... nmpknya aku xleh naik feri lagik menyeberang laut arini.!! Keja aku x siap2 jugak, dah la 2pg td bru abis edit apa patut 'presentation' yg nk dibukukan... Esk kna smbng lagi, kna print wat buku nk kna pos selaju mungkin...:( masa makin suntuk... 2 migu lagi utk siap sedia pertandingan nti..! Pertandingan KMK, MPC di ONE Hotel, K.Lumpur..... :))




Jom blah!!! aku ngan 'dia' ada temujanji ngan 'is' utk satu misi paling penting aku rasa..kalu x masa-kan dia beria2 ajak.. huhu :P hampehh..rupa2nya mmg penting---> '..aku nk carik kad 'hepi besday arr...' tp yg penting maggi goreng yg 'is' blanja mmg ter'lebih' utk aku makan :)) sb 'dia' sedang mkn x kenyang..tido x lena skrng niii... so yg untungnya aku bedal yg ter-lebih tuuu :))





tp suma tu citer kelmarin dulu..:) dh lepas..dan semalam cuaca mendung suram. X sempat hilang letih, keja utk arini pn bermula lagi mcm biasa... smbung lg keja semalam yg x abis....keja ni mna buleh bg selesai dan x mungkin selesai...!!! selagi hidup kna la buat. Kalu buat bg abis nti xda keja la plak:)) kehkeh...


.....akhirnya buku siap!!! kerani cun kat DHL dgn senyuman ngancam sambut aku... adeh!! mmg patut sngt dia keja kat depan camtu... walaupn caj nk pos buku tu buleh tahan jgk harganyaa... x kisah la bapa pn asal selamat sampai destinasinya! agaknya arini buku2 tu dh ada dlm tangan panel hakim!!! Mmg penat toi sejak2menjak nii...smpai aku terpaksa makan vitamin2 tambahan la plakkk :( Antara citer hujan... makan maggi, vitamin dan keja aku tuu, aku dituntut masa utk bersama2 ngan famili dan ada semangat yg aku dpt rasa, semangat itu ada kat aku sekarang.... tp kdg2 aku x lepas dari buat kesalahan...kesilapan lalu insan yg aku sayang terasa diabaikan :(

...aku tahu keresahan dan bimbang-nya..... rajuk dan pujuk kerana hujan, maggi dan 'keja yang bukan keja aku'....katanyaa. :( tp yg pastinya aku x pernah pertikai dan berkira setiap 'keja yg bukan untuk aku' kalu aku tahu buat keja2 tuu...

i'm sorry:( sekiranya mahukan pelangi, kenalah hujan dahulu....

No comments: