Friday, August 15, 2008

pepagi ni aku dikejutkan ngan taburan garam... sapa la punya keja lantas fikiran mula kaco menuduh perkara2 tahyul yg x elok.. mcm2 asas fitnah mula dilemparkan kat org itu dan org ini!! akhirnya aku dpt tau tu suma keja baik utk 'men-tawaQ-kan' kawasan2 yg ada 'musuh' yg kita x ketahui, hanya ALLAH maha mengetahui...

Kecoh !!! ntah apa tujuan dan kt sapa yg ditujukan 'benda2' tu x tau laaa... yg pasti mmg org tu manusia paling x cerdik pernah hidup dlm dunia niii... astafirrullah!! sebnrnya benda2 camni xkn kemana.. semmgnya mmg pengecut la org tu!!! buat salah dn x betoi tp lempar dan tuduh org lain...huhh!!!bijak2....

semalam aku blur sehari coz brtimpa jatuh atas kepala keja2 yg belum selesai tp aku dah janji akan siap...mmg aku suka sngt wat last minit nii... sb aku rasa hasilnya tntu baik trutama time aku tertekan!! aku akan ulang dan ulang selagi x dpt apa yg aku mauuu...adehhh!! tp itu lah aku!!! prangai yg aku sndri sedar mmg wujud dlm diri aku nii.. time tu sapa kaco x kira sapa aku mmg akan terkeluar kata2 'nasihat paling x senonoh'.. nasib la sapa kena. Atau aku tunjuk tingkah laku yg paling 'sopan' kat sapa2 yg kaco aku!!!

adehh!!! mmg aku pelupa!!! org tua2 kata, org yg pelupa ni sb dh tua...!! kikiki.. kunci keta+opis aku trtggl dlm keta lain..( adeh!! bnyk sngt keta sb tu ada staff yg 'berbulu' kat aku :)) ) senak perut bila aku sedar dh kul 6.30ptg... suma org dh balik kejaaaaa:(( mmg semak!! nk nek bas aku dh x tau:( tetiba benda tu jd mudah kalu dengan tenang kita selesaikan...mesti ada sj jln utk kita.. aku dpt keta lain yg kebetulan baru smpai...fuhh legaa!!

....keja x selesai takat tu jaa....aku melilau cari kedai jual cd+dvd haram sekitar Perda, Sunway, Chai Leng Park dan Seberang Jaya...suma tutup coz bahang pilihanraya kecil pnya pasal...!! Suma sb ramai kelibat penguatkuasa yg kalis rasuah membanjiri Penang..!! :-ss

Pilihanraya kecil kali ni mmg besar maknanya buat Permatang Pauh!!!

ermmm.... dlm kesibukan aku wat editing utk presentation kat K.L migu depan...dlm keseronokan menanti pilihanraya...dlm 'kebodohan' dan x senang dgn kesenangan orang lain... akhirnya aku masih tetap dan kerap trlupa sejak2menjak niii... mungkin kerana badi2 sireh dan limau purut atau sememangnya aku trtekan...!!! Ya Allah! lindungilah aku daripada semua itu...
beringat sebelum kena...berjaga2 sebelum lena...




No comments: