Saturday, August 30, 2008


Kelmarin dah berlalu....arini sabtu esok dh ahad....lusa puasa!! kaka....x citer pn korang tau, sb tu aku bukannya nk citer pasai arini, esok atau lusa... sb hari x brmakna jika xda pengisian dlm setiap waktu+saat yg bergerak.!! Yang aku nk citer kali ni pasal KEMBALI.... sesuatu yg datang semula setelah lama hilang..... pergi... atau mcm 12 bulan2 dlm setahun yg sentiasa berputar2 kembali!!! Ogos bakal kembali selepas September dan bulan2 berikutnya berlalu nti... itu bulan!!! kdg2 buleh jugak kembali semangat yg hilang atau kembali cari cinta atau jumpa kembali bahagia.... Bila bebicara tentang kembali tentunya kita berharap yg indah2 atau yg baik2 sj supaya kembali semula.. huhu..!! Kalu kembali pn x mungkin sama dh... Ogos akan kembali tp yg itu Ogos 2009... jgn harap la nk sama!!! Tp yg untungnya pasal kembali ni ialah kita buleh repair apa yg silap dan salah pada pengalaman lalu... bila kembali peluang yg sama samada tentang cinta yg dulu punah...semangat yg dulu hancusss....duka yg dulu parah...buat la sebaik mungkin andai kembali saat itu...!! mmg x mungkin sama tp buleh jd lebih baik!! Tetiba x tntu pasal, kisah kembali ni plak aku citer!! bukan apa... sj peringat sb kembali ni buleh jd kembali ke rahmatullah....
so....kembali fikirkn semula tentang kembali...huhu!! wat penin ja kann....:)) sj aku bg nmpk blog aku kembali update!!!supaya aku kembali merepek....kaka!!:))

No comments: