Saturday, August 9, 2008

selamat pengantin baru buat 'Xgames' !! tahniah semoga berbahagia sampai ke akhir hayat :)
bnyk kenduri kawen mula berleluasa sebelum bulan puasa nii... aku x terlepas terima bnyk undangan. Jenuh atur mna satu nk tuju.. mmg berat utk p kesemuanyaa.. :D Arini dlm pakat mcm x pakat, akhirnya aku sampai jugak ke rmah pengantin kat Alma tu. Serba kehijauan tema kendri ni...dari jauh dh nmpk seri kemeriahan kenduri!! keh keh!! Dah jd kemestian sekarang..kendri siap ber'tema', selalunya kaler la yg org pilih!! ada jgk guna tema 60'an... tema ala2 ke'kg'an dan mcm2 la idea org bisnes pikir utk wat duit masa musim kawen nii..!! Sekarang mudah sb sistem layan diri dh semakin diterima oleh masyarakat trutama dikampung2... ciri2 gotong-royong yg diamal dulu dah semakin hilang tp kalu kita cari ruang utk diisi ciri2 gotong-royong tu sbnrnya masih ada dan banyak ruang utk kita jumpa... tntu kemeriahan suasana kenduri tetap dirasai!!

PAKEJ!! sbnrnya pakej la yg aku nk citer... dgn pakej kita ada pilihan utk dibuat supaya kita puas lalu rasa berbaloi... mcm aku arini cukup pakej dah..pas makan tnghri aku tertido sedar2 dh dkt kul 4ptg...kakaka :)) plan nk gi Kulim cari 'barang' x jd...gara2 aku nyenyak! So kena plan pakej lain plak lagi migu depan... harap2 x termasuk dalam pakej tu ngan tido aku lagi...:))


Dh puas tido tntu perut meragam, so aku tuju ke-'bagan'... ada satu tmpt 'tip-top' kalu nk cicah-menyicah rojak buah. ROJAK TONGGEK !!! sb kna tonggek bila nk cicah sambal rojak... Bila berebut2 nk cicah tu.. perghhh!! melelehhhh....mmg sedap!! cukup pakej!! Ngan Popia lagi...kikiki Kalu kat depan Hospital 'bagan' tuu sapa xto...mmg top!!
Antara pakej2 yg aku citer tu sbnrnya ada pakej yg penting dan berharga untuk kita jaga... iaitu Maruah!! Entah kenapa aku citer pasal nii, aku x pasti....ntah ada kaitan ? tp kalu korang pnya pakej yg lengkap...take care!!

2 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

makanan =p~

[mohamadtahir] [mz] said...

o_O---> makanan??? huhu ....bila nk kenyang kann? soklan yg betoi--> bila la nk berisi sikit badan niii;))