Friday, August 22, 2008

...seminggu yg penat memenatkan..aku penoh ngan aktiviti2 keja, x keja dan KMK.!! Adehh...mmg letih tp bila segalanya berakhir baru terasa betapa seronok dan hilang segala lelah yg cari aku sejak2 2-3 bulan ni bila aku jumpa puncanya.


isnin - 18hb ogos 2008:D






pepagi masih sempat wat latihan bila ada rombakan sedikit pada skrip yg geng2 aku nk persembahkan esok kat ONE WORLD...hehe.




1-00 ptg - Akhirnya latihan selesai dan aku mula bergerak ke KL. Dlm otw tu sempat jugk aku on9, chatting2 dlm van. Dah ada broadband ...wilayah celcom bukan ker luassss:-" kaka..setiap masa dimana juaa..:))

selasa - 19hb ogos 2008 :)
..arini...kul10.30 pg, team aku kna wat presentation. Kumpulan ke-3...debar mmg debar smpai x trkeluar suara mmber aku masa mula baca skrip...:)) 20 mnt selesai!!! fuhh! lega....so masa rehat yg panjang sb hari Khamis baru nk diumumkan result.





rabu - 20hb ogos 2008 ;))
pepagi kena p putrajaya antar my boss gi meeting...tp suma kena ikut coz ada dh plan nk gi jejalan cuci mata....tp len yg dirancang, len plak yg jadi!! meeting abis lambat, letih menunggu dah...so dgn hati yg penat dan mmbara, aku drive balik KL sggh SOGO dn Plaza Low Yat. Sempat gak sambar laptop sebijik...yg aku baru dan dpt tau bukan pasal hrga yg murah dan bnyak pilihan...tp rupa2nya 3-4 stall yg jual laptop2 yg aku sggh, belek dn tanya tuuu...semuanya satu tauke!!! cehhh...!! Aku dpt tau coz masa tggu dok install O.S tu plaza tu dh nk tutup...masing2 antar dn simpan brg2 kat tempat yg sama!!!:))




khamis - 21hb ogos 2008 :)


pagi ni hujan....aku xto nk watpa. Ronda pn dh penat meronda...boring toi!!:( Dari Sunway aku kuar jejalan KL town lagik....pusing2 balik sunway men boling plak. Malam ni dinner, result dan nk balik Penang....:)
.....so resultnya kumpulan aku dpt 3bintang dan tersenarai top 10, antara kumpulan2 paling hebat dari seluruh Malaysia!! hehe...Walaupn x top3 tp syukur dan bangga gak laa coz kumpulan baru ditubuhkan...baru brapa bulan jaaa dh menang Naib Johan kat SUK, anugerah Emas ICC Wilayah Utara.. pastu top10+3bintang kt ICC KL Peringkat Kebangsaan plak !!:D
Mlm tu jugk bertolak balik penang! Esk aku ada Seminar Lintah kat JMTI. huhu letihhhhh:(

No comments: