Monday, December 15, 2008


alhamdulillah...
selamat dn selesai sudah kenduri adik ipar aku semlm. Walaupn mcm2 dugaan yg menguji 'tok' aku dgn kerenah anak-nya then menguji aku juga dgn pelbagai halangan tp syukur suma dah selesai... Aku pn lega bila sumanya berakhir dgn kemeriahan dn hujan ptg tu menutup kisah majlis kenduri HAIDAR & JUSNIDA!! Terima kasih salam sayang buat sedara sepapat... kawan2 yg sudi hadir samada jauh atau dekat... sumanya x terlayan dn terbuat oleh sepasang tangan aku bila ada majlis2 camtu. TERIMA KASIH bnyk2 :X Arini cuma kisah cuci rumah... periuk belanga.. punggah khemah... kira pinggan mangkuk dn settle suma apa patut!! hehe... dari smlm lg suma se-family dok wat kerja2 mencuci benda2 tu...
Masa ni aku dok tggu keta aku dimandikan... dh buruk benor rupanya sejak2 ni... xdan aku nk mandikan sekali ngan aku... hantar kedai ja laa.. :D sempat lg on9 sementara tggu keta siap makeup pas mandi...!! haha.... pg2 ni sempat jugak aku p opis settle apa patut dlu! Pas settle cuci aku balik coz bnyk benda kat rmah kna wat... biasa la pas knduri!! Akhirnya khemah... periuk belanga.. kusi meja dn mcm2 perkakas len dah selamat disimpan kat surau. Seb bek selang serumah ja surau tu.. so x teruk sangat punggah antar...!! Adehhh... kalu pikir mmg penat... letih... semput suma lengkap.. tp bila apa yg aku buat aku suka buat atau mmg aku nk buat so x terasa sangat penat... letih atau semput tuu suma...!! Mmg betoi aku x cukup rest tp minda yg mengawal perasaan tu walaupn badan yg nk menanggungnya.. kalu kuat mengawal minda tentu jasad buleh terima... apa kes coz ubat kan ka adaaaa :)) Nmpknya masih ramai lg sepupu sepapat.. adik2.. dn kawan2 yg sedang menanti turn utk bersanding pas niii... suma ni akan berulang lagi dan lagi selagi ada zuriat yg akan mewarisi.. selagi jodoh direstui... hanya masa yg akan menentukan!! Betoi la mcm roda perjalanan hidup ni... kdg2 susah adakala kita senang. Aku pn kena peringat diri sndri supaya x lupa waktu senang dn x abaikan tika susah!! Sb aku dh lalui banyak peristiwa tuu... dn sokongan daripada org yg rapat.. tersayang atau sapa sj mmg kena ada laa.. baru tabah utk melalui suma tu. Kongsi masalah... luahan apa2 ja dgn seseorang yg kita percayai supaya puas lalu lega..

No comments: