Monday, December 1, 2008

Isnin...1 Disember 2008!! nmpknya masih ada 30 ari utk menyambut kedatangan 2009.... pantas toi masa demi masa... ari berganti ari.. bulan bersilih ganti dan tahun demi tahun trus bertambah... Tahun ni paling bnyk rasanya dugaan yg aku terima.. lg hebat dari tahun2 sudah!! Biarlah bnyk mna pun dugaan yg mai.. terima ja laa... Aku kat Pesta Penang masa ni.. citer la apa patut kat korang yg belum jejak Pesta "jom pi penang'' kali niii.. Acara, jualan dan pameran mcm biasa xda yg pelik dn menarik sangat2... mcm tahun2 sudah!!! Yg sempoi skit pn buat sapa2 yg x pernah mai pesta... atau lama x mai.. hehe.. Mungkin bg aku pesta atau ekspo dh mcm biasa sngt coz asyik kena bertugas ja so bg aku mmg x nmpak dh seri majlis... :)) apapn mlm ni ramai jugak la org yg mai, smpai aku 3 round cari parking... huh!! Kelmarin dn semalam aku asyik cari peluang nk mengulat dn sempat jugak la aku mengulat ke Queenbays tngk ASIMO beraksi!! :)) kikiki
Perghhh..!! mmg hebat teknologi robotik sekarang nii.. kalu dh belambak nti tntu setiap daripada kita akan bela sekor nanti... habuan cuci jamban kaaa...:)) sbnrnya bukan terpegun sngat kat ASIMO tu tp aku pandang pada semangat yg ada pada orang yg merekacipta benda alah tuu.. Camna dari mula depa buat kemudian dipertingkat kepada lebih baik sampai leh lari dn turun tangga dengan stabil... sntiasa ada sifat/sikap x puas hati dgn apa yg dh dihasilkan !! Ada sj yg x kena utk buat bg sempurna mungkin!! wahhh... aku pn nk bela jugak la kalu dh murah nanti...!! Habuan dukung aku pergi keja kaa :)) Manusia dh la malas dn semakin bertambah malas la kalu dh robot ambil alih keja2 kita... apa nk buat lgpn teknologi memudahkan keja, mmg dicipta utk membantu cepatkan proses keja... suma terpulang kat diri sndri camna nk buat bg benda2 tu betoi2 berguna!! Cuma aku sbnrnya bukan nk bela robot mcm ASIMO tu tp aku nk bela semangat yg ada dibelakang tabir kejadian wujudnya ASIMO... Kehebatan tu lebih bermakna dari ASIMO yg xda akal tuu... harap2 hilang malas dn aku cari pula rajin yg semakin susah utk aku jumpa....

No comments: