Sunday, December 21, 2008

nmpknya aku semakin sibuk untuk penuhi permintaan hati org yg aku sayangi... masa lg cepat pergi bila kita sesama kita saling bergantungan antara satu sama lain... itu la yg kita rasa sekarang ni sbnrnya, masa.. saat.. minit jam yg bergerak x brubah pergerakannya... !! len la kalu ada yg cepatkan masa kat jam sendiri... huhu kunun takut terlewat nk punch!! :)) Bukan sesuatu yg mudah utk bg sama adil.. nk bg pasangan dpt apa yg dihajati atau mungkin permintaan hati. Aku pula semakin bertambah aktiviti2 baru walaupn belom masuk tahun 2009... dh ada plan dah utk projek besar jgk laaa. Harap2 yg tersayang leh faham kalu aku blur... penin atau biol sekejap... :( bnyk kena pikir niii semoga aku dpt sokongan dari 'mu'... Arini aku ke Daerah Taiping.... hadiri undangan perkahwinan anak sepupu sepapat aku yg kurang aku kenal atau rapat pn coz suma sepupu2 sblh mak aku bukan golongan sebaya ngan aku... bcoz aku paling muda dn kecik dlm dlm famili aku yg 9 beradik tuuu...depa lebih kenai abang2 aku laa!! Mak & ayah aku berharap sngt2 nk p jumpa depa... 2-3 ari dok call tnya aku buleh bawa x depa p kenduri tu.. huhu.. So aku batalkan plan len... Mak & ayah lebih penting!! Yg len2 kena tggu turn la nooo.. sbnrny suma penting sama penting jgk bg aku so aku kena pandai2 la menguruskannya..Aku xmo hilang salah satu apatah lagi semuanya jika semua yg aku cari tu adalah yg terbaik aku pernah jumpa.... Kdg2 aku merungut letih tp hnya di-mulut sj... aku buat jugak apa2 yg termampu aku buat..!! Bila ada permintaan utk penuhi harapan seseorang yg kita sayang.. kdg2 terpaksa korbankan sesuatu yg lain pula dn berharap mereka faham..!! Jangan ada benci ,marah, kecik hati atau was2 dlm hati bila apa yg kita harap dari seseorang tp x dpt dia berikan dn tunaikan... janji buleh berjanji tp x suma janji akan tertunai seperti yg dijanjikan.. mungkin ada halangan yg betul menghalang!! X dpt arini.. mungkin migu depan atau bulan depan malah mungkin juga x dpt2 dh.. huhu... Apa2pn dlm bnyk2 janji yg dijanjikan, harap2 banyak la yg tertunai... sori sb aku mmg ada berjanji mcm2 tp ada yg belum aku tunaikan bukan lupa tp kdg2 x ingat... so tolong peringat kalu aku lupa... hehe:)

No comments: