Thursday, December 25, 2008

...KANTOII?? huhu kantoi atau sesuatu rahsia yg kita sorok daripada pengetahuan org lain tetiba terbongkar secara x sengaja... kantoi arr.. Dak pn ada jugak yg sengaja bagi orang terkantoi...!!Korang pernah kantoi?? Rasanya suma org ada kisah kantoi tersendiri... mesti ada pnya laaa. Kalu diri sendri yg x kantoi tntu kawan2 yg terkantoi... :)) Saja aku citer bab kisah kantoi ni coz baru2 ni kawan aku terkantoi walaupn dh lama dia berhati2 dn harap2 x terbongkar rahsianya... Dh bertahun dia simpan.. mmg terlalu peribadi bg dia... tup2 2-3 hari lepas terkantoi ngn 'uncle' dia... kiki.. apa nk buat, sepandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juaa... Apa2pn bani buat bani tanggung laaa... Ada mcm2 lagi kes kantoi nii... aku pn pernah terkantoi tp sempat cover balik... nasib bek ja ntah len kali apa plak nasib aku!!! Smlm masa aku nk amk brg kat rmah srg kawan aku ni... emak & abah kawan aku cuba korek apa2 patut dari aku rahsia anak kesayangan dia tuu... nasib bek aku cekap hidu dn pantas menjawab sambil mengelak... takut terkantoi plakk.... huhu :D Bahaya tuuu...
Aku dh sampai KL ptg td... sempat sggh knduri 'sahabat' di Lekir kat daerah Sitiawan tnghari td sb dh sehaluan menuju ke selatan... Smlm sempat jugak aku wat kendri sikit kat opis... kenduri donut!! Aku x pasti apa niat aku wat knduri tuu.. huhu buat jaa.. kalu xda niat tp nk buat jgk kndri pn buleh kan?? So smlm mmg kenduri tanpa niat bila tetiba lalu kt kedai donut then sggh beli laaa... Rasanya sejak aku keja smpai sekarang, kali ni la cuti aku paling panjang... seingt aku laaa!! Hilang sekejap segala yg dok semak2 minda pasal masalah keja or apa saja.. aku cuba cari ketenangan apa2 patut tp ntah jumpa atau x.. biarlahhh!! Asalkan ada kegembiraan sedikit dari kosong atau busan xda pa2 dan aku x lupa kat org yg aku sayang...

No comments: