Saturday, December 6, 2008

DIAM???? dlm diam ada cinta...dlm diam ada hati... dlm diam-diam berisi... atau diam kerana benar kdg2 kerana bersalah???? DIAM adalah satu perbuatan yg kita buat bila x bercakap.. hilang kata2 utk dibicara... atau jugak senyap!!! huhu!! Diam x semestinya xto... bersalah atau xda apa2 tp diam sb xmo bising2... atau mmg xto apa2 malah mungkin juga ada something!! Mcm rahsia... atau melibatkan hati dan perasaan... atau mungkin ingin menjaga hati!! Bab diam ni mmg penuh dgn misteri dn rahsia... malah penuh dgn persoalan... kalu diam kita x pasti samada setuju atau mungkin tidak... x tahu suka atau sayang mungkin benci atau marah..!! Aku x pasti patut atau tidak perbuatan DIAM ni kita praktikkan... Bg aku DIAM mmg selalu aku buat dn guna mengikut keadaan. Bukan aku x setuju... marah.. suka atau apa2 sj tp kdg2 dari riak wajah.. tingkah laku atau cara yg kita buat sudah menceritakan segala2nya... Mmg payah buat orang faham tp cukup senang utk buat orang berwasangka dn was2. Aku citer ni sb aku mmg kdg2 fleksible utk tetiba diam tp korang jgn risau sb tabiat tu bukan penyakit berjangkit... aku mengikut kesesuaian keadaan semasa.. alert kunun!! huhu Diam buleh jd bahaya lg menyusahkan jika org ternanti2 jawapan... trtunggu2 jln penyelesaian... yg amat menyiksakan!!
Dahhhhh DIAMMMM!!! huhu aku bukan nk citer abis pasal diam ni sb bising buat aku betul2 xleh diam...!! Bukan bising yg membingitkan telinga tp bising yg berkait dgn kecoh dn x puas hati!!! BISING ni mmg selalu aku kena sjk akhir2 nii... x abis2 dn sudah citer2 bengap camtu so apakata lupakan pasai DIAM dn BISING!!.... dn mehh aku buka citer pulak bab BERTERUS-TERANG lgpn antara DIAM dn BISING mmg berkaitan dgn TERUS TERANG!!! Sb xmo berterus terang la kita kdg2 diam sb xmo bising2... kecoh2... sumanya ada sb2 la kan..!! Bukan suma perkara buleh kita kongsi bersama... ada yg sngt2 sensitip so biarlah pendam cmtu jaa!! Walaupn buleh kaco jiwa kalu terpendam sangat2... Cuma leh hrp2 hilang dn x perlu cari lagi sb kita pasti jumpa perkara dn peristiwa baru pulak nanti... Aku suka org brterus terang dgn aku... dn xyah pikir... risau atau was2 la samada aku akan diam atau alert bila ada yg sudi berterus terang ngan aku... dn sudah tntu jgk ada yg pinta aku jugak berterus terang dgn mereka... so mudah ja, bg aku jika aku diam atau sapa2 diam.. aku harap ada yg faham dn aku akn cuba faham jugak... huhu :) mungkin ada yg penin ngan ayat tunggang terbalik dn citer trgantung aku niii??? :)) Rilekssss.... diam dn senyap jaa jgn bising2... sb citer2 aku mmg bnyk yg x terus terang dn tergantung jalan citernyaa... sengaja bg susah pikir skt lgpn xkn suma benda kita nk dengan mudah lg segera... huhu lu pikir la sendriiiii...!!! :)) itu Nabil tp bg aku ---> bila fikir2 kan balik, mcm bengong pn adaaa :)) hahaha selamatttttt.........

1 comment:

zamri said...

Dalam DIAM,Lecturer bagi notis 24 jam. Dah dua minggu tak de kelas. Final exam dah dekat.
Silabus dah cover semua, tapi OOP2 bukan boleh buat main-main.