Wednesday, December 24, 2008

...xda yg menarik nk aku citer dh rasanya lagipn dh nk abis tahun 2008... cuma menanti tiba 2009!! Harap2 tahun depan lebih mencabar aku... kerjaya aku... pelajaran aku.. famili aku dn kawan2 aku malah sapa sj yg aku sayang!! Cuma bila aku imbas balik sepanjang tahun 2008 ni mmg bnyak perubahan pada diri aku.. bnyk sangat tp bukan perubahan hormon ka pa arrr!! Sb aku masih belom buncit poyot walaupn asyik makan jaa... huhu.. Spesis kering, so apa pn yg aku kedarah badan aku mcm tu jugak... opss bukan merungut cuma kata :) alhamdulillah :D xda hinggap apa2 penyakit lagi setakat nii. Rasanya aku nk berubah lg dn terus berubah pada tahun depan.. Bulan Disember ni bulan yg aku rasa paling bermakna dlm hidup aku... mcm2 benda jd yg aku alami yg x pernah pn aku bayangkan akan jd camtu... huhu itu la kan... bila skali aku buat, aku buat smpai x terbuat!! :) Kes bulan 12 ni yg paling aku x brapa sedap trus tawar hati pasal punch card laa... huhu akhirnya aku hanya punch pagi masa mai keja itupn aku boh ikut dan jaaa... kdg2 7.59 aku masih bersolek kt rmah kakaka :)) smpai kdg2 aku dh dekat ngan opis pn aku leh patah balik sggh sapan !!! huhu Time balik keja langsung aku x punch.. sekali pn x punch so bersih jaaa kad aku :)) Aku menanti utk dipanggil temuduga apa2 patut tp xda smpai sekarang... dn dh tentu bulan Januari 2009 mencatat sejarah lagi bila aku disambut pagi2 ngan punch card kaler merah plak laa...:O hah!! red??? huhu Merah penuh makna buat seseorang... hehe... Apa plak plan aku tahun depan... tgguuuu laaaaa...:)) kehkehkeh <---gelak jahat!!! Bukan aku menberontak atau apa2 cuma rasa terkilan sngt2... so biar ja laaa!! Lgpn aku mmg bukan baik sangat pn... aku kerap dn selalu hilang walaupn tempat meja aku depan pintu bilik boss jaa... 'keloi' pn dengar :D apa peduli sb nset kn ada kalu nk cari aku. Tentu jumpa punyalahhh... Lgpn aku bukan lenyap mengulat ... Sbnrnya jd la diri sndiri bila buat keja x kira la kita keja bahagian mana pn.. jnji keja jalan... puas hati... berkualiti dn kalu ada la sapa2 yg buleh buat better dari aku yg tipu2 hentam keromo rajin hilang niii.. aku harap sngt2 dia mai ganti tmpat aku tuu huhu... baik aku potong rumput then wat keja lama dn hakiki aku !!! :)) Sbnrnya aku bukan nk merungut atau nk luah rasa x puas hati atau apa2 saja tp sj nk citer malah aku x peduli lg apa kata orang.. itu la situasi aku sekarang niii..!! Apa2 pn aku nk pergi bercuti dlm migu nii... aku nk tgglkan Penang sekejap!! Dh lama sngt asyik keja2 ja... sian kat aweks2 aku yg semakin busan dok memerap dlm rumah... dan aku berat hati jugak sebnrnya nk pergi jauh dari Penang walaupn sebentar... :D Dalam aku terkilan kes punch card rupa2nya ada kegembiraan lain yg aku dapat dlm bulan niii... so adil la!! mmg adil.... cuma terpulang kat aku cmna nk buat, hadapi dn handle suma tu. Aku suka.. dia gembira atau mereka puas hati..?? terpulang laa asal korang kenal dn tahu siapa aku... zaman dh berubah.. dunia dh majuuu...!! Buat Penang tercinta.. tggu aku balik migu depan kerana ada tugas berat menanti aku!!! Sem Final EXAM... huhu :-ss sabar ja laaaa....

No comments: