Saturday, September 26, 2009

.....kalu aku wat salah tlg jgn hukum sekejam hukuman yg ada... kalu aku x sedar wat salah tlg tegur sebaik teguran... jika ada yg x kena bukan kehendak aku semata2. Keadaan buat jd camni... soriii. Bukan sengaja tp benda tu jd tnpa diduga.. dh jd bubur. Aku bukan superman dah jd niii.... adehh dh hilang perasaan hingga rasa malu pn dh ssh aku nk cari bila hanya jumpa perasaan bersalah yg amat sangat.. mmg aku kesal menyesal dgn apa dh terjadi... Apa yg aku kesal sngt2??? apa yg bersalah sangat2?? Citer pn x guna bila ada kehidupan yg perlu kita teruskan... ada yg lebih penting menanti di depan... kita ada tujuan yg perlu kita teruskan.. perlu lakukan!!! PERUBAHAN!! Aku perlukan perubahan tu..jd la sikit pn daripada xda langsung.. sikit pn lama kelamaan leh reda dn leh jd besar nanti.. insyallah!!! Sb ia bermula dgn kecil... sikit2 then leh jd sebesar yg aku x sangka.. cuma dari besar yg x diduga ni utk aku tukar jd kecik semula agak sukar... tp sudah mula nmpk perubahan sekarang... sudah ada petanda baik utk suma yg berlaku!! I need hepi ending for this...!! for everything... Terima kasih jg utk suma yg terjadi... salah siapa?? xda sapa salah cuma diri sendiri yg buat so diri sndri jugak akan settle-kan suma tuu.. Biar berlaku dgn baik dan berakhir dgn baik.. biar xda sapa terasa hati walaupn hakikatnya amat pedih.. tp bukankah penyesalan yg dialami sudah perit utk ditanggung.. dh mcm trhukum dgn diri sendri.. dh tersiksa dh jiwa. Penyesalan lebih perit demi kebaikan suma tu kena telan bulat2.. pahit itu ubat utk reda dn hilangkn sakit. Dan bila perubahan telah berlaku.. semangat perlu diteruskan demi harapan dan keadaan menjadi baik.. Mmg x semudah button 'delete' kt keyboard... itu pn kalu tekan masih ada peringatan jugak utk comfirm---> SURE TO DELETE??? malah masih buleh jugak diselamatkan sb hanya dihumban ke 'recycle bin' jerkk... So antara PERUBAHAN dn SEMANGAT perlu berkaitan supaya perubahan trus berlaku dan semangat x hilang dan lenyap bersama mimpi... x kira mimpi yg indah kita impikan atau mimpi ngeri yg x sengaja datang... i'm sorry... so sorry:( no word again..... hopely we understand....

mengapa kena tggu tiba hari raya utk aku pohon seribu keampunan.. kemaafan....bila semuanya berlaku x kira hari apa.... seribu penyesalan tiba dgn x disangka..
Jika aku terhutang.. harap remind aku...
Jika ada kesalahan harap ampuni aku...
Jika ada kemusykilan harap rungkaikan supaya xda keraguan kerana aku juga pastinya akan dan sudah maafkan walaupun xda apa utk aku maafkan.. aku halalkan apa2 ja walaupn xda apa yg aku nk halalkan.. sb aku yg sepatutnya minta maaf... minta halalkan kat sapa2 yg berkenaan... sapa2 yg sepatutnya.. banyak sangat aku wat salah nii..:(

No comments: