Monday, September 14, 2009

Majlis berbuka posa ngn kwn2 kembali lg.... setiap kali mai ramadhan mmg plan mjls nii ngan kawan VF... kali ni lokasi kat Hammer Bay, Queenbays Penang, bertemakan PINK!! Sudah2 x pernah wat tema just makan jerk.. ramai gak yg join tahun dgn muka2 baru dan lama. Rasanya tema dan majlis tu brjaya menghimpunkan 'kami' dan mengeratkan silaturahim sesama kami.. mmg beh... bab makan aku x kisah sedap ka tidak tp mmg x sedap:)) kiki.... biasa la ramaiiii... sbnrnya aku x sangt nk makan tp nk jumpa ngan kawan2 jerk.. bila lg? sb dok dlm satu negeri kecik ja pn tp ssh nk bertemu. Masing2 bz ngn keje masing2.. cmtu gak aku pn. Harap2 tahun depan umur panjang.. murah rezeki kita bertemu lagi... insyallah!! Kenangan bersama korang kawan2 warga VF banyak meninggalkan kenangan dan kesan kat aku serta famili... terutama aku selepas mula terjebak ngn komuniti nii.. selepas join aktiviti yg VF buat... dari bowling, dinner hingga gathering telah bnyk mengukir kenangan indah... apa dia??? aku jerk yg tauuu... nk kongsi??? huhu soriii... xleh dpt mna2 dah peristiwa tuu...!! Biarlah aku jerk simpan dan trus simpan sampai bila2... mungkin setakat ini saja kenangan yg dapat aku ukir ngn korang suma, aku x pasti samada aku akan terus mengukir lagi kenangan indah ngn korang selepas niii...

Sempena bulan baik.. hari mulia serta x lama lagi kita akan menyambut hari raya so aku nk amk peluang ni utk ucap selamat hari raya dan maaf apa2 patut... halalkan makan minum aku ngan korang dari selama kita kenal hingga bila2.... aku jgk maafkan korang wlaupn aku rasa xda pn salah korang buat salah selama berkawan... aku xda apa nk halalkan buat korang sb suma tu aku bagi, aku x harapkan apa2 balasan... ikhlas dari aku sb kita kn kawan!!

1 comment:

Mr_Aries said...

puteri dan putera UMNO ;)) hik hik hik :P