Tuesday, September 8, 2009

hujan turun amat lebat pagi niii... 'kuku' bising jerkk ntah sb tingat si-ibunya atau takut bising zink kena timpa hujan. Tp yg pastinya 'kuku' nk kuar dari sangkar bila nmpk kelibat aku dan along yg bangun sahur. Adik yg amat letih smlm sb menulis kad ucapan hari raya utk cikgu PASTI serta kwn2-nya sambil melayan kerenah 'kuku' smpai lewat malam x mampu terjaga utk bersahur pagi niii... Kul12 mlm dah masuk bilik tp leh bangun buat2 nk p toilet sorang2 tp rupanya p belek 'kuku' lentok lena.... hehe. Amat teruja walaupn dimulut kata : "along yg nk bela, basuh berak dan kencin dia.. adik x mauuu.." tp dia plak yg over..

Rutin harian aku berubah lagi nampknya... pepagi kna bancuh susu n bg sarapan pula kat 'kuku'.. :) 'Kuku' yg 'hyper aktif' sikit trloncat2 main ngan along lak setelah kenyang membaham makan akhirnya nyenyak lena dalam bakul. Aku sempat lagi pepagi buta update blog dgn kisah baru drama kehidupan keluarga aku... kisah tentang 'kuku' yg akan menjadi sebahagian daripada keluarga aku sebelum hadir 'orang baru' yg bakal memeriahkan lagi duniaku.. x sabar?? teruja?? x jugak... tp amat ternanti2.........aku kat tmpat keje masa niii, ntah apa la adik buat kat 'kuku'...

No comments: