Monday, September 28, 2009

Lusa yg aku nantikan... bila arini dah ari isnin 28hb September 2009, nk keje pn cm x besh... lemah jaa smpai terlewat sampai kt tmpat keje.... tido malam aku pn semakin xleh lena bila gelisah dgn semua... ditambah dgn situasi x stabil pemikiran aku buat masa niiii. Dah semigu lebih asyik lewat pagi bru trlelap.. lena sekejap dah cerah matahari suluh! Mmg ada rasa mengantuk tp hilang bila perasaan ni masih keliru cari jalan supaya aku jumpa penyelesaian yg terbaik.... aku rindukan SENTUHAN LISTRIKMU!!!

Esok yg aku nantikan kerana esok selasa 29hb September 2009... aku dah mula bercuti!! Nmpaknya aku kena hilang buat seketika bila korang kena cari aku kalu nk jumpa... Aku akan mula sibuk dgn 'pangkat' baru yg bakal aku dapat lusa... Ntah berapa lama utk aku cuti aku x pasti sb masih ada keje yg belum selesai.. sian kawan aku dok tggu nk settlekan apa2 yg masih terhutang utk dilangsaikan.. aku hanya mahukan semuanya SEMPURNA...


Arini yg aku nantikan sb arini permulaan utk aku hadapi hari esok.. lusa dan seterusnyaaa. Esok 'check-in' dan lusa akan berlaku satu pengorbanan paling hebat demi kasih sayang hingga bertarung dengan 2 nyawa bg menghadapi kenyataan hidup... Berdebar ni xmo hilang dan xda benda leh aku bandingkan... risau aku ni xda apa leh aku cari utk ambil alih... hanya doa dan harapan yg aku jumpa dan galas utk saat itu!! Arini juga permulaan utk 'refresh' semula perhubungan yg serabut... kusut masai!! Harap2 arini bukan ari terakhir dan penamat dalam MENJAGA HATI sebab...


.....semalam yg aku lalui penuh dgn cerita2 yg pernah aku nafikan tp sebenarnya ada.. kisah2 yg aku cuba elak dari berlaku tp jadi jugak... semalam yg berlalu juga penuh dgn tauladan dan renungan supaya tidak berlaku lagi apabila semalam telah pn berlalu dan hari ini permulaan utk menempuh hari esok supaya lusa aku panjang umur lagi utk melihat hari2 yg seterusnya....jgn biarkan ia hilang dan hanyut bersama penyesalan setelah sedar dari kesilapan... cari dan buat cepat2 pembetulan pasti akan jumpa dan KEMBALI PULANG....

No comments: