Thursday, September 24, 2009

RIMAS!!! kerana rimas dn serabut... hari ni aku gunting sendiri rambut adik dan along. Rambut along yg panjang paras punggung aku pendekkan takat bahu... si adik pn sama paras jgk bila asyik kusut nk sikat. Siap depa nk wat fesyen 'pendek panjang' ... fesyen apa ntah? adehhh... atas dasar permintaan itu so aku tunaikan.. :D hehe Hilang rimas sikit aku yg menengok dan lega jugak adik n along yg menanggung... dah la sikat dlm rmah mcm ada 'kaki' jerkk... jenoh cari merata2, celah2 kusyen... kt dapur dan kdg2 jumpa dlm keta. Sapa pn x nk ngaku suka letak merata2... huh pasal sikat kdg2 buat aku bebal jerk!!! Harap jari la gantikan sikat bila pepagi kalut nk kuar p keje... Lega banyak bila rimas dan jadik kemas... hehe Ingatkan dah betoi2 lega tp timbul semak pula bila arini line tepon 'celcom' mengong jerk dari tnghari td sampai la ni dah tengah mlm dah.... masalah ngan GPRS so incoming call... sms xleh nk buat.!! network pn kejap ada kejap hilang.... Grrrrrrrr..... Ini lebih mendatangkan marah.. serabut dari kusut rambut adik dan along.... rimas cm nk semput jerkk.. bayangkan aku antar msg kul2 ptg td, aku dpt reply kul9 mlm!!! Buat keje ka x buat keje 'celcom' niiii :-w errghhhh!! GERAM... mmg geram segeram aku lom dapat apa yg aku hajatkan.. apa yg aku pinta...ada org buat aku geram!!! Apa tidaknya bila masanya sudah tiba... saat yg aku x perlukan semakin dekat waktu yg aku harapkan ntah ada atau tidak... sama mengharap mcm line 'celcom' nii akan ok secepat mungkin... agar sms dgn pantas smpaikan pesanan aku yg mengharap reply supaya aku lega dgn jawapan yg buleh menghilangkan geram aku niii... !! Sama geram jugak dgn penantian aku menanti tarikh keramat 30hb nii... ntah apa nk jadi? Gelabah... risau... gembira... geram... rimas suma ada niiii... sedih.. suka... brcampur gaul sekali!! huhu So suma nanti akan buat aku sentiasa x lupa kerana bila tiba tarikh sama... dan bila tiba lagi hari raya.. sure segala yg berlaku sekarang akan aku ingat lagi pada masa2 akan datang... sampai bila2 hingga ujung nyawa!!! Kerana hari raya tahun ni amat bererti buat aku... ampun maaf kalu ada aku buat seseorang terkecil hati... terasa dgn kelakuan pelik aku sb mcm yg aku gambarkan perasaan aku td..'ASTRO'........ceria... keliru, celaru.. gelabah.. risau dn mcm2 adaaaa....

No comments: