Tuesday, September 1, 2009

Hari Kemerdekaan ke 52 di smbut lagi tp kali ni ketika bulan posa... x kisah la bila pn sb aku bukan kena kawad pn... hehe
Mcm biasa aku just amk gambar tp kali ni guna video cam... dan Yana with Lensa Bisu nya.. Pagi2 sesudah sahur dan subuh, aku siap brbaju melayu lengkap bersampin dgn semangat merdeka tp sekejap jerk laa pastu salin pakai t'shirt lorrr, tp dpt gak bergambar walaupn cuma sekeping dan itu la satu2nya pict aku dgn baju kawad semasa hari kemerdekaan... yg sudah2 xda langsung rasanya... asyik amk pict org jerkkk;)) hehe . Baju melayu utk raya dah xyah beli kali niii... 'save' cost bila baget tertumpu kat 'orang baru' yg bakal hadir bila2 masa jerk... ingatkan 31hb Ogos 2009 dah tp berlalu camtu jerk walaupn berdebar jugak laaa... mna la nk p tauuu huhu.!! Plan lain jadik lain.


Arini dah masuk bulan SEPTEMBER... sweet september:X hehe... debaran makin bertambah dgn macam2 kerenah dan perangai yg aku buat bulan lepas.. ntah buat be'at or apa aku xto laaa.. Buat gila dgn keje gila yg aku masih rasa cam mimpi jaa... biar arrr!! :-ss tp buleh kerr??? mna boleh lupa kalu ingat... mana leh buang kalu melekat kuat... mana leh cabut kalu trtanam dalam... Menyesal?? mna leh kesal kalu setuju... mana leh salah kalu dh mmg salah... mana buleh betulkan sb ia mmg sah salah... adoiiii.... STOP!! plz jgn pikir!!! just do it.... banyak lagi yg depan sana nk aku tempuh.. bukan saja Hari Ulangtahun Kemerdekaan... tp mcm2 sambutan dan hari2 bermakna lain yg menanti...

2 comments:

Intan said...

arap-2 la org baru tu lahir 14 september...leh celebrate sekali yahoooo

[mohamadtahir] [mz] said...

intanpayungavon::: :P xmo arr 14hb.... 11hb september :X smbut ngn satu dunia tuuu:)) hoyeeee":P:P haha