Tuesday, September 8, 2009

kes kali ni buat aku semakin berhati2 meluah kata... tutur kata indah rupanya celaka boleh menimpa... aku sangka faham tp rupa2nya rumit utk dijelaskan. Aku fikir senang tp serabut bila sedang laluinya... Aku anggap biasa tp istimewa kehendaknya... Aku cuba relevan tp amat tinggi permintaan pula... Salah aku... mmg salah aku... Dan semalam atas dasar masih bengang dgn situasi kes itu aku cuba pertahan kehendak dan perasaan aku. Aku buat derk jerkk... biar apapn jadik... nasib la apa komen dan ingat orang atas tindakan aku ambil tuu.. Lagipn puasa membuat kesabaranku setia... syukur alhamdulillah!!! aku masih setia...

Migu ni serta migu depan ada majlis berbuka posa kat opis dan jugak ngan kawan2... Aku ok jerk utk join majlis tu tp masih dalam keadaan berjaga2 dan bersedia jika apa2 kemungkinan sb sudah hampir tiba kekemuncak 'orang baru' bakal muncul... dlm sibuk2 tggu dan kalut ngan anak kucing, aku sempat beli baju kaler 'pink' yg jd tema majlis berbuka ngn kawan2 pd 12hb niii.... tp ntah dimana tempat lom pasti lagi. X penah2 buat tetiba tahun ni ada plak jiwa murni hati suci memikirkan idea tuu... adehhhh!!! kaler yg paling aku x sukaaa.... cm dh xda kaler lain dah. Aku singgah 'giant' spls amk si along yg baru balik shoppng ngn pak cik & mak cik kat KL.. tujuan nk cari makanan kucing yg merata2 aku cari tp xda.. asyik jenama 'friskies' jerk yg mmg x sesuai ngan anak kucing aku tuu.. tetiba mata aku bersilau ngn kaler 'pink' yg hampir menguasai ruang baju kat sana.. adehhh... aku beli sehelai... then trjumpa jgk makanan sesuai selain jenama popular tuuu... hilang resah aku bila dapat 'veta cat' !!! ok gak sblm aku dpt cari 'sciene diet' yg agak terhad utk aku jumpa dijual atau sememangnya aku x pasan jenama tu ada kt mna2 kedai... sb mna la pernah aku beli sebelum niii.. huhu.

sbnrnya dari cerita celaru aku ni pasal kes tuuttttt.... kaler yg aku x suka... dan makanan kucing yg aku melilau cari rupa2nya suma tu trjadi sb ramadhan!!! korang percaya x segala keberkatan trhimpun dalam bulan niii...?? terpulang diri sndrik jerk utk dapatkan suma tuuu......

2 comments:

{akudakjaat} said...

eh..cumil pew ling pakai kaler pink.....suuuweeeeeet taw....:))

[mohamadtahir] [mz] said...

lang... join x nanti... sure kita secocok ngan kaler tu nanti... haha