Saturday, September 20, 2008

aku ada lg citer utk korang yg rajin baca citer2 merapu aku... aku akan tulis terus menulis kalu ada masa terluang dan peluang. Kalu korang sudi dan suka ngan citer merepek aku atau busan ngan olahan ayat2 dlm kisah yg aku tulis...aku tetap akan karang jgk:)) kikiki.. anyway...terima kasih buat korang yg terbaca.... sudi baca dan terpaksa baca!!! Bagi aku apapn pendapat korang pasai suma citer aku kat dlm blog ni adalah BONUS utk aku!! sb kalu korang suka atau x..aku akan repair apa patut kekurangannya utk jdkan ia bonus, itupn kalu korang komen!!! kalu xda komen apa2 aku hanya syok sendri aja laaa :-"... tp bg aku kalu baca atau x, aku tetap sediakan bonus!!! hehe.. Sengaja aku citer bonus sbnrnya aku nk kaitkan ngan perbelanjaan yg kita buat samada boros... buang.. bazir atau betoi2 berbaloi!! Bila dpt sesuatu 'lebihan' nii samada sikit atau bnyak kena la syukur sb nama pn bonus!! Bonus ni ada.. dapat atau x.. ianya mmg x patut diminta bg pendapat aku!  X kisah la tp bila bab belanja... perbelanjaan kena terurus dgn baik pasti berbaloi dn puas walaupn apa yg kita belanjakan tu kdg2 nmpak boros lg bazir!! Bg aku, bonus bkn semata2 duit jaa.. kalu hiLAng segala  kepuasan... kegembiraan, kena la caRi bonus utk kita jUMpa balik kepuasan bukan pembaziran... Jangan terlalu berkira sngat utk dptkan kegembiraan dlm kehidupan yg percuma nii... kalu berkira maknanya kita x bersyukur dn sah2 x ikhlas tp kita tuntut segala suka dn gembira... mana aci camtu!! Kena la keluarkan sesuatu utk dptkan sesuatu... ia pasti berbaloi kalu ikhlas!! Semalam aku aku bg bonus kat keta baru aku... bnyak jugak laaa.. tntu 'dia' suka.. :)
 aku x kisah brapa yg aku kluarkan supaya dpt rasa kepuasannyaa... Buat korang yg baca citer ni...kawan2 atau sapa2 yg x dpt bonus tuu... jgn susah2 hati sb 1 ari dn ketika kita pasti akan terima jugak sesuatu samada bonus dlm bentuk duit... gembira... puas malah mungkin mengeratkan persahabatan atau ada jugak bonus duka dn sengsara... Apa2pn kes pasai bonus.... ada kawan aku sedang tggu 'bonus' yg bakal lahir x lama lagi.... yg bakal kawen... yg baru dpt awek... yg kenyang...  dn yg penting 'happy'  :) kakaka.. 

sb ''kalu kucing katakan kucing.... kalu orang kata orang..." ..." kucinggggggg......." ---> ...baru abis posaaa jgn tambah dosaaaa.....:-"

8 comments:

fuziana said...

wahhh...cpt np uplod kiki


tunjuk la yg dah sedia ada gelang baru tu :P

[mohamadtahir] [mz] said...

yana---> gelang zhulian aja laaaaa;)) bukan emas 916! wat malu jaaa...huhu

Carimakansedap @ CMS said...

Berakhir sudah penantian ko bro...hehehehe

Hitam lagi menawan .....

Aku ni bila la pulokkkkkkkk :D

[mohamadtahir] [mz] said...

cms--> haha....beli jaa...lagipn bayar kemudian...!!kiki

Anonymous said...

bile nak turun 'pelamin' lak? huhu

[mohamadtahir] [mz] said...

weyyyy....hg kaaa... cehhh!!!
tggu 'pelamin' angan aku musnah dlu laaaa kakaka..!!

Intan said...

dah naik dah dak itam tuh hikhihkihk

[mohamadtahir] [mz] said...

intan---> ish x malu toi bgtau naik dak itam... x senonoh toiii:P:P