Thursday, September 11, 2008

...korang jgn ingt salah blog plak coz aku tukar template len plak!! saja tukar se'simple' buleh lgpn aku dh busan ngan template tu..hehe!! Ni suma gara2 citer pasai terapi warna aku gak laa..:) mmg beri kesan kat aku.. selain dari citer2 merepek aku nii, aku jugak pentingkan keterserlahan gambar2 yg aku boh!! Background hitam buat gmbar2 tu bangkit!! lalu gambar jd lebih jelass dn mata tentu tertumpu pd gmbar yg aku boh... rasa dan agak aku tentu cerah mata sikit kot!! harap2 laa...hilang busan tp kalu x berkesan terapi tukar ni kena la plak aku cari template lain supaya blog aku jumpa sesuatu yg baru dan lebih ceria...!!
 Aku bukan saja nk citer pasai tukar2 nii tp sebenarnya aku nk citer pasai PERUBAHAN!! dari lama ke baru...dari luar ke dalam... atau apa sj yg berubah, kalu berubah biarlah berubah utk kebaikan!! Aku harap perubahan ini permulaan buat aku berubah ke arah2 tu.. sb bnyk sangat yg berubah tentang diri aku setiap tahun( aku agak2 laa..)... aku x dpt tentukan perubahan tu perubahan yg positif atau negatif!! aku harap aku sntiasa peka dn sedar supaya aku sentiasa tanya diri sndri...'bila la aku nk sedar...:( nk berubah...' :( 
Pelbagai perubahan wujud.. samada yg kita cari... tggu atau datang sndri mmg punya debar jika kita faham utk mengalaminya..!! Lalu mmg berdebar menantikan wujudnya perubahan tuu.. x ari ini.. migu depan, bukan bulan ini tentu tahun depan... yg pastinya mesti ada perubahan!! Aku mmg sah x sabar ntikan perubahan walaupn matahari x mungkin dapat kejar bulan....siang pasti x ketemu malam.. Yg pasti dn tetap bila citer pasai berubah, perubahan atau diubah nii... kita akan ketemu  pedoman... penyesalan... kegembiraan dan segala2 rasa tentang perasaan.!! 

No comments: